JungHanz Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 Nå er jeg ganske drit lei. Driver å skrur ut, eller prøver ihvert fall å skru ut G-laderen i Passat'n min. Men det var ikke så lett som en kanskje skulle tru det er... Fant en veiledning på : http://www.g-powertech.com/gladertips/laderut.htm Men det er snarere en villedning vil jeg si. Jeg har nå fjernet alt som er koblet til laderen den sitter nå løst mellom de to brakketten........ På bilde 12 og 13 på den siden er du at de har fjernet laderen uten at de har fjernet noen av de brakettene, hvordan er det mulig ? Ingen som har en bedre bruksannvisning til å fjerne laderen ? Siter x-97 Audi A6 2,5 TDI quattro x-86 Audi 80 quattro x-89 Audi 90 2,3 20v quattro x-85 Audi 80 GTE quattro "kamelon lakkert" x-90 Passat GT G60 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 Skal gå fint det, gjerne en fordel å fjerne reimhjulet først. Er litt trangt nedi der, men det skal gå. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JungHanz Skrevet Oktober 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 Fjerne reimhjulet ? Sitter ikke det som bare faen a ? Trangt ja, det er bare fornavnet.... Siter x-97 Audi A6 2,5 TDI quattro x-86 Audi 80 quattro x-89 Audi 90 2,3 20v quattro x-85 Audi 80 GTE quattro "kamelon lakkert" x-90 Passat GT G60 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JungHanz Skrevet Oktober 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 Legger ut et par bilder av slik motorrommet står nå. Hvilke av brakettene er det jeg skal fjerne ? Den som sitter like ved utblåset eller den som sitter "rundt" ladehjulet ? En av dem må det være, men hvilken ? Siter x-97 Audi A6 2,5 TDI quattro x-86 Audi 80 quattro x-89 Audi 90 2,3 20v quattro x-85 Audi 80 GTE quattro "kamelon lakkert" x-90 Passat GT G60 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 Originally posted by JungHanz Legger ut et par bilder av slik motorrommet står nå. Hvilke av brakettene er det jeg skal fjerne ? Den som sitter like ved utblåset eller den som sitter "rundt" ladehjulet ? En av dem må det være, men hvilken ? Løsne de 4 unbracoene som fester braketten rundt utblåset.... eller så kan du prøve å løsne ladehjulet men det sitter ofte som F... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JungHanz Skrevet Oktober 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 Har løsnet alle skruene som er festet til laderen, den sitter bare løst mellom de to brakettene. Den braketten som sitter ved peilepinnen og ved utblåset sitter festet i motorblokka, er det den braketten jeg skal fjerne ? Det sitter også en svart liten brakett på den siden, ser den ikke på bildet, men den sitter fast på undersiden av motorblokka... umulig å komme til der. Siter x-97 Audi A6 2,5 TDI quattro x-86 Audi 80 quattro x-89 Audi 90 2,3 20v quattro x-85 Audi 80 GTE quattro "kamelon lakkert" x-90 Passat GT G60 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Originally posted by JungHanz Har løsnet alle skruene som er festet til laderen, den sitter bare løst mellom de to brakettene. Den braketten som sitter ved peilepinnen og ved utblåset sitter festet i motorblokka, er det den braketten jeg skal fjerne ? Jepp, det er den som sitter på utblåssiden. Denne sitter med 4 umbraco skruer i blokken. Har aldri behøvd å ta av ladehjulet for å få laderen ut. Ta ut peilepinnen når du skal ta ut laderen, lett å ødelegge plasten på peilepinnen............. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JungHanz Skrevet Oktober 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Originally posted by Polo Classic Jepp, det er den som sitter på utblåssiden. Denne sitter med 4 umbraco skruer i blokken. Har aldri behøvd å ta av ladehjulet for å få laderen ut. Ta ut peilepinnen når du skal ta ut laderen, lett å ødelegge plasten på peilepinnen............. Hehe peilepinnen var det litt seint for, den er allerede av... Men på utblås siden sitter det også en svart lang tynn brakett, den synes ikke på bildet, den sitter festet mange plasser under blokka... hvordan få vekk den.. Skal se om jeg får tatt et bilde av den om jeg ikke får ut laderen nå. Siter x-97 Audi A6 2,5 TDI quattro x-86 Audi 80 quattro x-89 Audi 90 2,3 20v quattro x-85 Audi 80 GTE quattro "kamelon lakkert" x-90 Passat GT G60 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Skal ikke trenge å ta av noen braketter, aldri gjort det selv hvertfall... Kan være pga jeg har lite reimhjul, men var bare å vri å vrenge litt, så kommer den;) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JungHanz Skrevet Oktober 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Løsnet på braketten ved utblåset, da kom den lett ut..... Så nå er problemet løst. Siter x-97 Audi A6 2,5 TDI quattro x-86 Audi 80 quattro x-89 Audi 90 2,3 20v quattro x-85 Audi 80 GTE quattro "kamelon lakkert" x-90 Passat GT G60 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg