ELLINGSEN Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 grattis med bil!:) Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Oktober 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Takk takk. Fornøyd med fargen, og lakken er veldig fin. Så og si ingen steinsprut. Men så er det jo bare 136000km på telleren og då. Kan være litt derfor. Mistenker at inmaten er fjernet. Fant litt mistenkelig sveising på potten. BMW324TDa: Mista lappen på Foldnes. Strekket før innkjørselen til larslia. Så nå blir bilen avskiltet og skal gjøre bilen så strøken som mulig. Og hive på litt forskjellig etterhvert som pengene kommer. Har nå 6 måneder på meg då, får se lyst på den på den måten :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Nå melder du deg inn i BMW Car Club og blir med på banekjøring på Eikås. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Oktober 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Jeg skal melde meg inn der ja. Må vel ha lappen for å kjøre på treffet :rolleyes: Eller well Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jkr Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Grattis med ny bil, så bra ut det der Er listene lakert eller ser di bare så j..... fine ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Oktober 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Kan hende at de er lakkert, slik at de står i stil til m3 listene som går rundt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Originally posted by 2maz Jeg skal melde meg inn der ja. Må vel ha lappen for å kjøre på treffet :rolleyes: Eller well Det er aldri noen som spør, men skulle noe skjære seg så sliter du Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Oktober 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Tror at jeg holder meg på den sikkre siden. Får heller stå å se på med en brus og en pølse i hånden et halvt år til ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Originally posted by 2maz Tror at jeg holder meg på den sikkre siden. Får heller stå å se på med en brus og en pølse i hånden et halvt år til ;) ØØØØhhhh.... ikkje helt sikker på ka du vil fram til her men.... Håper det er mat vi snakker om:D Kristian Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Grabba :) Felgene var litt tamme, eller?? Du burde ha E46 M3 front, bilen ser så mye yngre ut da... Smak og behag liksom :) Sånn front :D Norge fineste front?? Digger den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Originally posted by Urgolf ØØØØhhhh.... ikkje helt sikker på ka du vil fram til her men.... Håper det er mat vi snakker om:D Kristian Sikkert at han må nøye seg med å være tilskuer til han får lappen om et halvt år :D Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erikk Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 Originally posted by JuIius Det er aldri noen som spør, men skulle noe skjære seg så sliter du jo Karsten, banekomite går igjennom bil og sjekker sertifikat. Øvelseskjøring går sikkert greit:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Preben Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 Originally posted by Urgolf ØØØØhhhh.... ikkje helt sikker på ka du vil fram til her men.... Håper det er mat vi snakker om:D Kristian E39 M5 front? Ligna iallefall fælt på den jeg har sittende på min bil... Siter 2005 MINI COOPER (x) 1996 BMW M 523i E39 Tråd om/bilder (x) 1992 BMW 520i E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 fra bildet? Det er vel Reiger E46 M3 front..? Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Oktober 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 Det er faktsik den e46 M3 fronten som er mest aktuell som konkurrent til M3 fangeren. Heller faktisk mest over til E46 for øyeblikket... Kjøper fangere når lappen næremer seg tilbake. Akkurat nå er jeg på jakt etter effektanlegg. Der og er det litt frem og tilbake om jeg skal ha DTM eller Vanlig, 2 på samme eller en på hver sin side... Effektanlegg må jeg bestemme meg for til neste uke, for da er det budsjettert det og Greenfilter. Anlegg starter jeg snart å bygge også. Der OG må jeg bestemme meg for å ha enten èn dyr og kraftig sub, eller 2 litt billigere og mindre krafitg. 2 fordi det ser bedre ut, en fordi det blir lettere med forsterker osv... Felgene bytter jeg kanskje ut neste vinter. Bare kom med forslag til hva jeg kan gjøre eller ikke burde gjøre. Legger ut info og bilder så fort det skjer noke nytt. Urgolf: Ja, vi snakker mat her ;) Blir sulten av å se på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg