Gå til innhold

Bilder av vår 91 318i E-36

Ranger emnet


gsi-power

Anbefalte innlegg

Noen har skjønt det da vertfall :P

 

Ingen som har røde/hvite baklamper å selge meg, kan også være intressert i andre lamper og, om noen har angel-eyes så si ifra :D

Også slike øyenlokk som jeg kaller det (lyktelistene) :D

 

PS: Skal kjøpe ny grill, det som er bulket på venstre side der, må vel bytte nyrer med lista rundt fronten og da? Om dette er nyere front må jeg kanskje skaffe likt, slik at disse nyrene passer i selve ramma/lista, om noen skjønner?

06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD

96 Bmw 523iA E39

 

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Finner noen slike og ja :D

 

han skulle egentlig ha 45.000kr for denne da, så en bra deal, fant vi fort ut at det var :P

 

Irriterer meg over at lys i brytere og slik er borte, og at dashlyset lyser etter at man har forlatt bilen, det piper, slik at du ike skal glemme å slå av lysan, men lysan er slukket...:(

06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD

96 Bmw 523iA E39

 

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 2stk orginale lykter (par)

93 mod, så det er uten disse "nuppene".

 

Litt steinsprut, ikke mye, så mangler de "høydejusteringsstengene", hehe, dvs de som stiller høyden på lysa, men de har du jo selv på dine lykter. Mangler de pga jeg har sett dem i Hella lyktene mine.

 

Om du er interesert, PM.

AC Schnitzer beyond the standard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har nok ikke bare skade på høyre side av frontfangeren. Ser at fangeren er knekt rett over venstre tåkelys også. Og den glippen mellom grill og panser skal ikke være så stor. Tipper hele fronten din har fått seg en smell. Men jeg ville gjort følgende andre "mods" på bilen:

 

- fjerna 318i emblem

- fjerna vingen

- satt på hvite blinklys hele veien

- lakka bilen helt ned (ser ut som det er lakka med spray?)

- fiksa bulken på høyre dør bak

- fjerna øyelokka

 

 

Men ja, få på angeleyes. Søk på forumet på angeleyes før du spør om hvilke type..

Noen bilder fra interiøret da?

 

Ellers et godt utgangspunkt, fin bil :)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr_S

Den har nok ikke bare skade på høyre side av frontfangeren. Ser at fangeren er knekt rett over venstre tåkelys også. Og den glippen mellom grill og panser skal ikke være så stor. Tipper hele fronten din har fått seg en smell. Men jeg ville gjort følgende andre "mods" på bilen:

 

- fjerna 318i emblem

- fjerna vingen

- satt på hvite blinklys hele veien

- lakka bilen helt ned (ser ut som det er lakka med spray?)

- fiksa bulken på høyre dør bak

- fjerna øyelokka

 

 

Men ja, få på angeleyes. Søk på forumet på angeleyes før du spør om hvilke type..

Noen bilder fra interiøret da?

 

Ellers et godt utgangspunkt, fin bil :)

 

Venstre side av bilen er ikke skadet, den sprekken er kun tilfeldig.

Høyre side har vært skadet, må reparere fanger,bytte den nyreramma som er bulket, rette opp alle bulker p åbilen for så hel-lakkere den i samma farve, så mye styr å skifte farve. Ellers blir vingen der den er, lyktelistene skal byttes mot nye. Smak og behag men vi fant ut at det ble penest :D

 

Ellers takk for komentar og gode råd :D

06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD

96 Bmw 523iA E39

 

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår