EMI Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 hva hører dere på i bilen når dere kjører?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrleone Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 (K)anal24 :D //Mrleone Siter http://www.jdmgarage.no "Norges største leverandør av banebiler" http://www.driftmonkey.no "Fashion For Drifters" http://www.timeattack.no "Norges raskeste serie" http://www.d1gp.no "D1 Grand Prix" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240 Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 trance og sidebrok Siter 940 LT 97 http://www.bilforumet.no/900-serien/167012-v240-min-940-lt.html x740 Tic 86 model - solgt XOpel vectra 90 model - Herjebil XVOLVO 240 STV 92 mod x 4 Volvoer, 1 renå, en mitsubichi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Kazzer - pedal to the metal Det er noe av det beste i bil.. Hører ellers på hoobastank, three days grace, system of a down, shinedown og mye annet som er på de forskjellige cd'ene mine.. Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlyingVeeVee Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Det går mer og mer i norsk rock nå... Dum Dum Boys, Jokke&Valentinerne, deLillos, John Doe osv... Men også band som Smashing Pumpkins, RHCP, REM og Nirvana... Ellers så blir det litt old school hip hop alá Grandmaster Flash & The Furious Five og nyere hip hop som f.eks The Roots. Hører litt på radioen også. P3 for det meste... edit: Glemte jo cruisemusikken over alt. ZZTop :D Siter UTSOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 metallica. iron maiden. ark. system of a down. o.l div rap og trance.. Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallis Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 har alltid hørt at jeg har syk musikksmak. d går mest i: dave matthews band, system of a down, tenacious d, jokke, smashing pumpkins, sublime, danko jones,bad religion. men det går mest i d.m.b, alt det andre kommer i skyggen.... Siter live fat, die young, and leave a big, fat, corpse... ->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:) x: honda civic lsi x:mazda 1,6 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 oj.. ettersom jeg ikke har bil så er vel det litt vanskelig å si.. men jeg kan si hva jeg ville ha hørt på om jeg hadde bil i dag: Talib Kweli- Beautiful Struggle Kanye West- College Dropout 1 & 2 Alt annet av Talib The Roots-Tipping Point K-OS- Joyful Rebellion Nas- Nastalgia.. kommer hvertfall til å høre på den når den kommer ut ;) Går vel mye i Rap/Hip-hop.. men må nok ha med Dire Straits- Money for nothing:D X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LunarG Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Et par bra billåter... Fluke - Absurd (Whitewash Edit) Fluke - Atom Bomb - begge er låter som lett gjør at man få lyst til å trykke litt ekstra på gassfoten (dessverre?) Ganske rå og basstunge låter detta... Verdt å sjekke ut om dere ikke kjenner dem. Siter Jeg fikk vaksine på ungdomskolen, mot sånn BMW eller BCG eller hva det nå heter... - 1995 Subaru Impreza GT x 1989 Opel Vectra 2.0i 4x4 *Svett som faen* -solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Akkurat nå er det musikken fra filmen "Scorpion King".Ellers synes jeg lyden av motoren er musikk nok...... Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallis Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Originally posted by Viking067 Ellers synes jeg lyden av motoren er musikk nok...... kan du si, som kjører wrx sti! Siter live fat, die young, and leave a big, fat, corpse... ->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:) x: honda civic lsi x:mazda 1,6 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 morgenshowet på radio 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veronica Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Originally posted by dalheim metallica. iron maiden. ark. system of a down. o.l div rap og trance.. Sånn skal det låte! ;) :cool: Siter Run your fingers over my car,and I`ll run my car over your fingers! Sierra Cosworth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg