Oddgeir.L Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Har hørt at dette er en ganske enkel operasjon. Jeg kjenner en som har gjort dette før, men vil gjerne ha flere synspunkter. Aller først.... Bilen skal IKKE godkjennes med motoren. Det jeg har hørt må gjøres, er å flytte batteriet baki bilen. Ellers skal det meste være plug'n play. Motorkontakene på den eldste s2 motoren (3b?) skal kunne plugges direkte. Ellers må jo eksosanlegg/downpipe tilpasses seff, og Ic monteres. Håper på behjelpelige svar:D Siter Boobies (",) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
styx Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Lurer på mer eller mindre det samme selv! La oss si at jeg har en '88 90 2.3E (ikke Quattro) og en 200TQ delebil, vil motorbyttet være enkelt? Hva med drivlinjen og slikt, hva må byttes? Mulig å få Quattro i 90'en? Beklager at jeg kaprer tråden din, Oddgeir ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg