Gå til innhold

hvilken av disse civic er kulest å style eller lage sportlig preg?


Eirik jarl

Anbefalte innlegg

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Eirik jarl

men jeg har tenkt på impotrere usa-utgaven til 98 mod civic åssen er de er det ikke sånn at de har cruiscontroll? hva er egentlig forskjellen på eks 93 mod civic 0g 97 mod civic? bortsett fra utsende det vet jeg!:rolleyes:

Du visste jo utseendet men...

Her er 92 modell og 97 modell hvertfall :D

 

2civic4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coupen fra 92-95 er det peneste karosseriet å jobbe med, men på en anenn side så er disse ikke tilgjengelig med B16A2 motoren, noe som igjen gjør at disse er mindre attraktive (hvis ikke motoren er swappet da)..

 

@ NoLimit

 

Sexy biler begge to... Vært å knipsa bilder med Cozta nå? Fortsatt er alt peachy og bra med Civic'en?

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NSX er tullete å si, for den koster fire ganger så mye - men en Prelude får man for bare bittelitt mer.

Kan jo hende han ikke har sett noe særlig på Prelude, derfor syns jeg han bør få sjansen til å titte på den også.

 

Du som lagde tråden: Send meg PM med mail adresse så skal jeg sende deg bilder av Prelude'en jeg hadde.

-Kenneth

 

Drift Happens! No guts no glory!

http://www.kennethgroth.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utseendemessig liker jeg "nymodellen" som kom i 96 best... men ytelsesmessig ville jeg vel gått for 92-95 HB VTi.. ;)

 

civic-ek-page.gif-web.gif

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

 

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Eirik jarl

jeg ønsker meg civic ikke prelude.

jeg skal kjøre mye til og fra jobb og bensin er dyrt du får mye mer bil og moro med 1.6 vtec civic en 2 liter prelude!

 

og jeg liker styla civic mest en prelude!

 

Derfor må du ha 2.2vtec prelude... Morsommere å kjøre enn Civic:) Men, fyr løs! :)

-Kenneth

 

Drift Happens! No guts no glory!

http://www.kennethgroth.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår