Gå til innhold

Tråden om min 525i, E34

Ranger emnet


Evjen

Anbefalte innlegg

  • Svar 376
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nice Geir.

 

Har du de andre bildene også?

 

Liten update: kjølevannet koker, prøvde å bytte vifte, men hjalp ikke. Termostat blei bytta i vinter, så tviler på det er den. Antar at det er vannpumpa så blir vel ny til uka. Bilen bruker ikke vann, ryker ikke av den og det ser ikke ut som det er vann i olja, så tviler på at det er toppakkningen.

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice Geir.

 

Har du de andre bildene også?

 

Liten update: kjølevannet koker, prøvde å bytte vifte, men hjalp ikke. Termostat blei bytta i vinter, så tviler på det er den. Antar at det er vannpumpa så blir vel ny til uka. Bilen bruker ikke vann, ryker ikke av den og det ser ikke ut som det er vann i olja, så tviler på at det er toppakkningen.

 

Er det slark i vifta da?

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice Geir.

 

Har du de andre bildene også?

 

Liten update: kjølevannet koker, prøvde å bytte vifte, men hjalp ikke. Termostat blei bytta i vinter, så tviler på det er den. Antar at det er vannpumpa så blir vel ny til uka. Bilen bruker ikke vann, ryker ikke av den og det ser ikke ut som det er vann i olja, så tviler på at det er toppakkningen.

 

 

Kan være luft i blokka, eller dårlig vannpumpe. Jeg ville skiftet vannpumpe og termostat samtidig, når du først har ting av... Angrer på at jeg ikke gjorde det :)

 

Bilen din har forresten blitt jævli fin, men det sa jeg også på irc ;)

 

Noe mer planer forresten?

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

 

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de andre og ja, bare siifra på msn vis du skal ha.

Fiksa problemet?

 

Hvis jeg får vannpumpa i dag blir det vel fiksa, kan sende bildene seinere i dag ellerno?

 

Er det slark i vifta da?

 

Nei.

 

Kan være luft i blokka, eller dårlig vannpumpe. Jeg ville skiftet vannpumpe og termostat samtidig, når du først har ting av... Angrer på at jeg ikke gjorde det

 

Bilen din har forresten blitt jævli fin, men det sa jeg også på irc

 

Noe mer planer forresten?

 

Tror det er en kombinasjon av dårlig vannpumpe og luft i systemet. Har vel kommet luft inn når den har kokt.

 

Vet ikke helt om noe mer planer, er veldig fornøyd med den som den er. Det jeg vet om er; bytte dempere og dempertårn bak, kanskje effektanlegg, kanskje aktiv sub, kanskje short shift. Må se an litt hvor lenge jeg skal ha bilen, gidder ikke noe voldsom trimming, da kan jeg like gjerne kjøpe ny bil med grommere maskin.

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har tidligere sagt at jeg ikke intresserer meg for bilstereo og ikke har tenkt til å bruke mye penger på det, men i dag kjøpte jeg meg alikevel 2 Sony X-plod XS-HT130CN 5 1/4 til å ha bak siden en av de orginale var sprengt. Blei fornøyd med lyden og kjøper meg kanskje 2 til å ha forran også, men thats it.

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil , det skal du ha for :D 10 ut av 10! Fatter ikke hvorfor jeg ikke tok den frontfangeren jeg også , leita faktisk etter den en stund når jeg bestilte stylinga, men fant den aldri...

 

Men , ang bilstereo, så vet du at du har kjøpt en av markedes beste biler å bygge anlegg i ? Iallefall med tanke på frontsett. 6,5" i sparkepanelene på disse bilene er obligatorisk! Masse masse plass og stor kasse bak panelet = Midbasser som spiller sinnsykt bra! Og bagasjeromsplass er det lassevis av :D

 

Lykke til med fin bil..

(o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød

(x) 92' BMW 525ia

(x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer

(x) 86' Ford Fiesta 1.1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil , det skal du ha for :D 10 ut av 10! Fatter ikke hvorfor jeg ikke tok den frontfangeren jeg også , leita faktisk etter den en stund når jeg bestilte stylinga, men fant den aldri...

 

Men , ang bilstereo, så vet du at du har kjøpt en av markedes beste biler å bygge anlegg i ? Iallefall med tanke på frontsett. 6,5" i sparkepanelene på disse bilene er obligatorisk! Masse masse plass og stor kasse bak panelet = Midbasser som spiller sinnsykt bra! Og bagasjeromsplass er det lassevis av :D

 

Lykke til med fin bil..

 

Takk takk! Fangern forran er ok den, ikke så voldsomt dyr heller, men det viktigste er at den er orginal og har meget bra passform.

 

Tror nok ikke jeg skal ha så voldsomt med anlegg, for det første så har jeg ikke mye peil på det, og det intresserer meg ikke så mye, for det andre så får jeg vondt i hodet når jeg kjører rundt med høy musikk, for det tredje så er M50 maskina musikk i mine ører.

 

Motor/eksoslyden i seg selv synger jo bra på disse

 

Vurderer brommeanlegg, men vil ha et med fin lyd som ikke bråker altfor mye, forslag?

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår