Gå til innhold

Tråden om min 525i, E34

Ranger emnet


Evjen

Anbefalte innlegg

Det ble fint... ey, åssen eksos sitter på den E39 520i bak på bildene der? har du noe nærmere bilder? og finner ikke eisenmann 2 rørs system på sidene til Schmiedmann.no lenger, hvor fant du dem?? :pray

 

Det er som Rage sier, Svendsen Eksos. Fant ikke noen bra bilder av den, men her er noen:

 

DSC00492_2.jpg

DSC00480_2.jpgDSC00478_2.jpg

 

Schmiedmann har ikke Eisenmann eksosen liggende på sida dems, men hvis du drar bort eller ringer bort så bestiller de det til deg. Eksosen blir håndlagd på fabrikken i Tyskland og normal ventetid er 2-3 uker. Pris ca. 5-6000 kr for bakpotta. Se mer på http://www.eisenhaus.de

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 376
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er som Rage sier, Svendsen Eksos. Fant ikke noen bra bilder av den, men her er noen:

 

 

Schmiedmann har ikke Eisenmann eksosen liggende på sida dems, men hvis du drar bort eller ringer bort så bestiller de det til deg. Eksosen blir håndlagd på fabrikken i Tyskland og normal ventetid er 2-3 uker. Pris ca. 5-6000 kr for bakpotta. Se mer på http://www.eisenhaus.de

 

 

 

thanx thanx=)

 

får se an økonomien nå :) har drit lyst på.. men trenger bremser... *vurdering* hehe

08 - Volvo V50 2.0d R-Design

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

thanx thanx=)

 

får se an økonomien nå :) har drit lyst på.. men trenger bremser... *vurdering* hehe

 

Bremser er jo strengt tatt viktigere, så du får spare videre til Eisenmann eksos, det er helt klart gromt :)

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får se hvilke felger det blir, her er iallefall noen bilder av bilen med 17" AC felger og 235/45 dekk.

 

DSC00472.jpg

 

Ac replica da.. Ikke ekte.. Du burde heller satse på de ekte, med skikkelig kant på! :)

 

Men fine de du har skaffa deg! Det viktigste er at det er kant på dem ikke sant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå mangler du bare en ting da.. En kompis av meg har en Shadowline 525.. Han har den lista over frontlyktene. Den som går hele veien! Den gjør bilen ti ganger sintere! Den er å anbefalle!

 

050419_181518.jpg

Bilde12.jpg

 

hehe... det er gamlebilen til Rune jo... den var hvertfall drit strøken da han solgte den videre.. åssen er bilens stand nå a?

08 - Volvo V50 2.0d R-Design

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heh.. Stilig a. Er han her inne eller? Nei, den er i god stand, bare litt hardt kjørt om vintern! Men eiern er flink med vasking og polishing.. Den er enda bra strøken. På tur med større felger snart.. Hva var det som var på bilen før med tanke på felger og anlegg? Det er jo noen monster kabler på den bilen nå! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heh.. Stilig a. Er han her inne eller? Nei, den er i god stand, bare litt hardt kjørt om vintern! Men eiern er flink med vasking og polishing.. Den er enda bra strøken. På tur med større felger snart.. Hva var det som var på bilen før med tanke på felger og anlegg? Det er jo noen monster kabler på den bilen nå! hehe

 

 

Skal holde topic Dr_S... :P

 

men bare svare kjapt, han hadde 17" AC Schnitzer med bred kant, en pen lav frontleppe også var det vel et par 12" og no greier mener jeg å huske? husker bare at bilen var dønn strøken og man kunne ikke se at skinninteriøret var sittet i..

08 - Volvo V50 2.0d R-Design

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal holde topic Dr_S... :P

 

men bare svare kjapt, han hadde 17" AC Schnitzer med bred kant, en pen lav frontleppe også var det vel et par 12" og no greier mener jeg å huske? husker bare at bilen var dønn strøken og man kunne ikke se at skinninteriøret var sittet i..

 

Kult... Ja, det stod noen sånne i bilen.. 12" ere.. Men han tenker vel på større felger.. Men ferdig om den bilen.. KOmmer det noen nye updates på BMWen her snart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Ja. du har vel nok ved å betale forsikring, årsavgift, evt. reperasjoner, skifte av deler, olje og bensin.. :P

 

Hehe, ja, det går en del kroner til sånt. Jeg får heldgivs gratis olje og gratis/billige deler gjennom jobben, men bare forsikring, årsavgift og bensin er en liten formuet i løpet av året.

 

Skal la bilen stå inne i vinter så er litt usikker på om jeg skal gjøre noe mer med den før jeg setter den bort, men kjenner jeg meg selv rett så kommer det helt sikkert til å komme noe nytt unødvendig stash så fort jeg får kroner på konto.

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår