Gå til innhold

Tråden om min 525i, E34

Ranger emnet


Evjen

Anbefalte innlegg

 

 

Det har kommet vann i, ja. Kjøpte lyktene brukt og fikk ikke med noen kvittering, så jeg aner ikke hvor de er kjøpt. Har fått vannet ut, men det ligger fremdeles et lag med møkk der som det ikke er så mye å gjøre med. Får nok ikke til å åpne lykta uten å sprekke glasset, men hvis noen har åpna inPro lyktene før vil jeg gjerne høre om det.

Det var jo litt kjipt..

Men dersom de er satt sammen som de orginale, så får du det nok til:)

Dersom du ikke våger, kan jeg godt bytte dem i noe/kjøpe dem ;)

-520i e39 97mod

-740i e38 94mod (under oppbygging)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 376
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det var jo litt kjipt..

Men dersom de er satt sammen som de orginale, så får du det nok til:)

Dersom du ikke våger, kan jeg godt bytte dem i noe/kjøpe dem ;)

 

Har vurdert å selge dem, men akkurat nå har jeg ikke penger til nye så det blir nok en liten stund til. Hva har du å bytte i?

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vurdert å selge dem, men akkurat nå har jeg ikke penger til nye så det blir nok en liten stund til. Hva har du å bytte i?

Oki:) Jeg har nok ikke så mye som du er interessert i..Men jeg har "lyktespoilere", vanlige frontlykter og sorte DE-lys til e34

-520i e39 97mod

-740i e38 94mod (under oppbygging)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De vanlige lyktene kan være int, men må tenke litt på det.

Høres bra ut! Jeg trenger egentlig kun glasset (pga.godkjenning av "hjemmelagde" klarglasslykter) Send meg en PM dersom det blir aktuelt

 

hva er foresten forskjellen på originale og DE lys har aldri skjønt d

Slik jeg har forstått det, så er DE lys og linselys det samme:)

-520i e39 97mod

-740i e38 94mod (under oppbygging)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har fulgt med på tråden din siden i fjor sommer Evjen, og er storslått over resultatet du har oppnådd siden du kjøpte bilen :thumb

 

Nå har jeg selv, etter 8 måneders leting fant jeg sist mandag endelig en e34 jeg selv hadde lyst på (endte med å kjøpe den ja, så prosjektstråd kommer etterhvert så fort militæret får fingeren ut av endetarmen og betaler "månedslønna" mi)

 

Er forresten storfornøyd, men jeg skjønner ikke hvorfor du gikk tilbake til orginal frontfanger?

Er forståelig når du sier at den gamle var litt lav,men samtidig så ser den utallig mange ganger bedre ut. (Personelig mening vel og merke)

 

Kommer til å bruke prosjektet dit som delvis inspirasjon fremover.

Bilen din er garantert den med mest clean-look du finner her til lands.

 

Thumbs up.

-----------------------------------

BMW 1997 523iT E39

x BMW 1991 520i E34

x MB 1986 190i (Solgt og takkjørt uka etter)

x Ford Mustang 1969 302 (Desverre solgt til en med mer tid og penger)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fulgt med på tråden din siden i fjor sommer Evjen, og er storslått over resultatet du har oppnådd siden du kjøpte bilen :thumb

 

Nå har jeg selv, etter 8 måneders leting fant jeg sist mandag endelig en e34 jeg selv hadde lyst på (endte med å kjøpe den ja, så prosjektstråd kommer etterhvert så fort militæret får fingeren ut av endetarmen og betaler "månedslønna" mi)

 

Er forresten storfornøyd, men jeg skjønner ikke hvorfor du gikk tilbake til orginal frontfanger?

Er forståelig når du sier at den gamle var litt lav,men samtidig så ser den utallig mange ganger bedre ut. (Personelig mening vel og merke)

 

Kommer til å bruke prosjektet dit som delvis inspirasjon fremover.

Bilen din er garantert den med mest clean-look du finner her til lands.

 

Thumbs up.

 

Takk for det, alltid hyggelig med skryt :)

 

Gratulerer med E34, det er ikke mye som skal til for å forvandle den til en vakker blomst. Men husk at det viktigste er at du synes bilen din blir pen, selv om jeg hadde nok slengt ut med en luguber kommentar eller to hvis du hadde satt på alu-vinge, lofferør og spinners.

 

Angående frontfangern så var det ikke meninga å ha den orginal. Jeg skulle egentlig ha på 540i luftinntaka til kjøling av bremser, men det "kitet" jeg fikk passa selvfølgelig ikke på den fangern jeg hadde. Den andre frontfanger var selvfølgelig pen den også, men jeg gikk litt lei i kombinasjon med at den bygde for langt ned.

 

Her er forøvrig noen bilder av bilen med sommerhjula på igjen:

 

DSC00605.jpg

DSC00606.jpg

DSC00603.jpg

DSC00592.jpg

DSC00596.jpg

DSC00607.jpg

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja faen...skjedd med høyre dør foran Espen? Framdøra..

 

Den ble bytta eller lakka en gang før jeg fikk bilen, så døra har alltid vært sånn. Det synes ikke så godt, men i spessielt lys ser du det ganske godt.

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.. Dr_S roter...

 

DE er som tidligere nevnt Linser. (man får sorte DE lykter også, så doktorn er ikke helt på vidda)

 

Jeg kjøpte Angeleyes lykter fra InPro. De står det også DE på. Og de har en linse som lyset projekteres gjennom.

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår