Gå til innhold

kjennskaper til denne bilen

Ranger emnet


Andrew

Anbefalte innlegg

Er det noen som har info og mulig historie på denne bilen?

var meget rimelig iforhold til km-stand.......

 

533486-bilde5-bilde020.jpg

533486-bilde4-bilde019.jpg

533486-bilde1-bilde006.jpg

 

salgsann

Start, 30, Keep left over a crest into short 4 right plus opens, 60, crest and 6 right plus and don't cut short 6 left minus, 60, line into 2 right minus over a bump tightens to a hairpin over a ditch, into 6 left long opens over a crest, 30, 6 right into 3 left plus long don't cut tightens to 1, into a short 1 right plus and short 2 left minus tightens at junction, 20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Andrew

Er det noen som har info og mulig historie på denne bilen?

var meget rimelig iforhold til km-stand.......

 

533486-bilde5-bilde020.jpg

533486-bilde4-bilde019.jpg

533486-bilde1-bilde006.jpg

 

salgsann

 

Hei!

Kom også over denne bilen:D men har også følelsen at det lukter litt av denne.

 

Snakket med fyren, og han fortalte hva som måtte gjøres, og det virket ikke som han la skjul på noe.

 

Han hadde byttet baksetet, og da ringte det en liten bjelle for meg for var det ikke en hvit Gt-r som sto til salgs for et drøyt år siden med ødelagt baksete?

 

Noen som husker?

 

-R-

Renault Espace 2,2 dt. Litt mods.

x 323 GT-R

x Mx6 2,5 v6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kaizer

 

Hei!

Kom også over denne bilen:D men har også følelsen at det lukter litt av denne.

 

Snakket med fyren, og han fortalte hva som måtte gjøres, og det virket ikke som han la skjul på noe.

 

Han hadde byttet baksetet, og da ringte det en liten bjelle for meg for var det ikke en hvit Gt-r som sto til salgs for et drøyt år siden med ødelagt baksete?

 

Noen som husker?

 

-R-

 

Jo, erindrer noe om det samme... Mulig er har en utskrift av salgsannonsen hjemme. Var den tiden da eg begynte å se etter ny bil.... Skal sjekke!

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg ikke husker helt feil var den bilen til salgs når jeg kjøpte den første gtr'n min. Var ødelagt baksete ja, tror det var noe annet dritt med den og, bulker, dårlig lakk osv, men er ikke sikker på om det var den bilen der.

 

Merkelig lav pris da, tror det er noen små men mange ugler i mosen der :(

GT - R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja eg og husker en kvite GTR med malingsflekk i baksetet, da var den vist noe bulkete også!

men...spørst om vi drit i denne her og heller legger i litt mere kontanter..

tipper det er ganske sprengkjørt også, iogmed gutten har "ferskt" førerkort...=skiftet kassa, gjort av en kompis..utslitte bremser.osv

Start, 30, Keep left over a crest into short 4 right plus opens, 60, crest and 6 right plus and don't cut short 6 left minus, 60, line into 2 right minus over a bump tightens to a hairpin over a ditch, into 6 left long opens over a crest, 30, 6 right into 3 left plus long don't cut tightens to 1, into a short 1 right plus and short 2 left minus tightens at junction, 20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det ser ut som at den JÆVLA tunge strømmkabelen er godt festa, sikkert nøye oppmålt mellom stripsa, med tanke på god klamring og strekkfaren av kabelen under drift...:op

Start, 30, Keep left over a crest into short 4 right plus opens, 60, crest and 6 right plus and don't cut short 6 left minus, 60, line into 2 right minus over a bump tightens to a hairpin over a ditch, into 6 left long opens over a crest, 30, 6 right into 3 left plus long don't cut tightens to 1, into a short 1 right plus and short 2 left minus tightens at junction, 20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Zwan

Er det strips jeg ser på stab.staget? :rolleyes:

 

533486-bilde6-bilde024.jpg

 

 

HAHAHAHHAHA:D

 

Strips faktisk.... Det har ikke jeg på stabstaget mitt, skal ta med noen hjem fra arbeid å stripse fast en eller annen kul slange der, virker jo ganske genialt....eller? :D

GT - R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår