The Mazta' Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Jeg hadde før en 6N colour concept 1,6 som jeg til slutt solgte pga at jeg ville ha noe som gikk virkelig godt, men jeg var ikke interessert/kvalifisert til å begynne med turbokonvertering eller motorbytte. Bortsett fra det var jeg veldig fornøyd med bilen, og har egentlig savnet den siden (klikk på signaturen min for å se bilen). Fant denne tilsalgs i tyskland, med TÜV-godkjent VR6 konvertering, noe som vel gjør at den blir godkjent hvis man importerer den? Den kom på ca 260.000 ferdig fortollet, men det er vel sikkert billigere enn å gjøre det selv. Var ganske gjennomført hele bilen. Noen som vet om det er andre Polo VR6 i Norge? Noen ulemper med denne motoren i den bilen? Får en ordnet forsikring i samsvar med verdi på bilen? VW Polo 6N VR6 Siter Haakon O. 90 Eunos Cosmo 20B Type-S 88 Mitsu Colt dB-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Vel , problemet med VR6 maskinen er at den er ganske tung ! Som igjen vil si at du får problemer i svinger etc..... Den går sikkert godt , men har du lyst på en "billigere" polo med futt i så kjøper du en G40 så legger du ut 10 000,- i trim..... Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dragon_no Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 eneste ulempen du kan få e vel at vr6 motoren e ganske mye tyngre enn de org. motorene du får, pluss at du skal jo ha feste på bakken og så spørs om d ikkje kan bli for mye effekt.. eneste eg kan tenke meg, men e vel bare gjetting egentlig.. ellers høres vr6 bra ut!! hadde fått bakoversveis hvis eg hadde komt bak en polo som hadde vr6 emblem! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Et annet problem er at vinkelen på drivakslingene er så skrå at du kan skaffe deg abbonemang på driv aksler .... Sett heller inn en g60 maskin ? :) Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 45 graders vinkel på drivakselen er vel ikke akkurat å anbefale. Skal du ha Polo med fut er det G40 som gjelder, ev Turbokonvertert GTI 1,6 16v. alt en med 1,8t fra feks Limited Cars Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo4RS3 Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 alt en med 1,8t fra feks Limited Cars til den nette sum av 10-12000 euro:eek: Siter -Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod- xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Ingen i Norge som har vært "dumme" nok til å satse på Polo VR6 :rolleyes: Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 noen sekker med sand baki så blir det vel bra :D :rolleyes: buret og interiøret var rimelig kult da.. Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf-espen Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 lekker bil..har et vw speed blad fra i vår som det er en polo 6n me vr6 turbo i..står at den er målt til 469hk tror eg det va, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Stiv pris da.. Tipper det kan bli leit å godkjenne i norge.. Var jævli pen da.. Kanskje heller en 1,8T.. Så en tilsalgs i vår.. Har sett den polon din før.. husker du hadde no lykter og stæsj tilsalgs for noen år siden.. Var du på liertoppen engang? Originally posted by The Mazta' Jeg hadde før en 6N colour concept 1,6 som jeg til slutt solgte pga at jeg ville ha noe som gikk virkelig godt, men jeg var ikke interessert/kvalifisert til å begynne med turbokonvertering eller motorbytte. Bortsett fra det var jeg veldig fornøyd med bilen, og har egentlig savnet den siden (klikk på signaturen min for å se bilen). Fant denne tilsalgs i tyskland, med TÜV-godkjent VR6 konvertering, noe som vel gjør at den blir godkjent hvis man importerer den? Den kom på ca 260.000 ferdig fortollet, men det er vel sikkert billigere enn å gjøre det selv. Var ganske gjennomført hele bilen. Noen som vet om det er andre Polo VR6 i Norge? Noen ulemper med denne motoren i den bilen? Får en ordnet forsikring i samsvar med verdi på bilen? Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg