Gå til innhold

Polo 6N VR6

Ranger emnet


The Mazta'

Anbefalte innlegg

Jeg hadde før en 6N colour concept 1,6 som jeg til slutt solgte pga at jeg ville ha noe som gikk virkelig godt, men jeg var ikke interessert/kvalifisert til å begynne med turbokonvertering eller motorbytte. Bortsett fra det var jeg veldig fornøyd med bilen, og har egentlig savnet den siden (klikk på signaturen min for å se bilen).

 

Fant denne tilsalgs i tyskland, med TÜV-godkjent VR6 konvertering, noe som vel gjør at den blir godkjent hvis man importerer den? Den kom på ca 260.000 ferdig fortollet, men det er vel sikkert billigere enn å gjøre det selv. Var ganske gjennomført hele bilen.

 

Noen som vet om det er andre Polo VR6 i Norge? Noen ulemper med denne motoren i den bilen? Får en ordnet forsikring i samsvar med verdi på bilen?

 

VW Polo 6N VR6

 

11111111140882244-27655-1089963120.bild

 

11111111140882244-27655-1089963120_2.bild

 

11111111140882244-27655-1089963120_4.bild

 

11111111140882244-27655-1089963120_3.bild

 

11111111140882244-27655-1089963120_1.bild

Haakon O.

 

90 Eunos Cosmo 20B Type-S

88 Mitsu Colt dB-edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel , problemet med VR6 maskinen er at den er ganske tung ! Som igjen vil si at du får problemer i svinger etc..... Den går sikkert godt , men har du lyst på en "billigere" polo med futt i så kjøper du en G40 så legger du ut 10 000,- i trim.....

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eneste ulempen du kan få e vel at vr6 motoren e ganske mye tyngre enn de org. motorene du får, pluss at du skal jo ha feste på bakken og så spørs om d ikkje kan bli for mye effekt.. eneste eg kan tenke meg, men e vel bare gjetting egentlig..

 

ellers høres vr6 bra ut!! hadde fått bakoversveis hvis eg hadde komt bak en polo som hadde vr6 emblem! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 graders vinkel på drivakselen er vel ikke akkurat å anbefale. Skal du ha Polo med fut er det G40 som gjelder, ev Turbokonvertert GTI 1,6 16v. alt en med 1,8t fra feks Limited Cars

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stiv pris da.. Tipper det kan bli leit å godkjenne i norge.. Var jævli pen da.. Kanskje heller en 1,8T.. Så en tilsalgs i vår.. Har sett den polon din før.. husker du hadde no lykter og stæsj tilsalgs for noen år siden.. Var du på liertoppen engang?

 

Originally posted by The Mazta'

Jeg hadde før en 6N colour concept 1,6 som jeg til slutt solgte pga at jeg ville ha noe som gikk virkelig godt, men jeg var ikke interessert/kvalifisert til å begynne med turbokonvertering eller motorbytte. Bortsett fra det var jeg veldig fornøyd med bilen, og har egentlig savnet den siden (klikk på signaturen min for å se bilen).

 

Fant denne tilsalgs i tyskland, med TÜV-godkjent VR6 konvertering, noe som vel gjør at den blir godkjent hvis man importerer den? Den kom på ca 260.000 ferdig fortollet, men det er vel sikkert billigere enn å gjøre det selv. Var ganske gjennomført hele bilen.

 

Noen som vet om det er andre Polo VR6 i Norge? Noen ulemper med denne motoren i den bilen? Får en ordnet forsikring i samsvar med verdi på bilen?

PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser

Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav!

MantaB-82: Slædde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår