Cozzie Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Første bildet var knallfett.. likte ikke rompa... Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminator Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Originally posted by Jonte Fant noen spyshots av BMW E63 i M6 utgave.. [ Nå får gutta som selv kjører 20 år gamle biler modere seg litt her synes jeg, denne M6'en er jo bare helt konge, og det sier jeg som er VAG-entusiast... ;) De som sier noe annet må legge vekk misunnelsetaktene og venne seg til designet og bare glede seg over denne, for oss fleste, uoppnålige bilen. :) Siter Vennlig hilsen RK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimo Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 En drømmebil for mange. Men personlig synes jeg ikke hekken er noe å samle på. Ligner kanskje litt på en hyundai coupe med den hekken der? Men hadde SELVFØLGELIG ikke sagt nei takk til en slik:) Så en 6 serie cab i oslo idag. Er ikke så inne på bmw sine koder på bilene, så det holder vel å si at den var helt ny:) Siter -05 BMW 120d m-sport The only 1. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shaky Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Stiller meg sammen med Hersker Hans. Ser ut som vi mener det samme om den bilen der. Siter 02 Caravelle tdi 84 Golf GTI (i deler) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Originally posted by kimo Så en 6 serie cab i oslo idag. Er ikke så inne på bmw sine koder på bilene, så det holder vel å si at den var helt ny:) E63 Cab? :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimo Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Originally posted by Jonte Fant noen spyshots av BMW E63 i M6 utgave.. hmm, kanskje de ikke var så lik likevel? Jaja, drunk Siter -05 BMW 120d m-sport The only 1. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossigjengen Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 har aldri likt de nye bmw'an.... nm denna slår kaka:D:D:D Siter - BMW 318i 00' aerodynamic http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=68740 x toyota carina e 2,0 x opel kadett gsi http://www.dekklageret.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Ta vekk bakluka på Bmw'n så har du rompa til en Porsche... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Originally posted by Ottesen Ta vekk bakluka på Bmw'n så har du rompa til en Porsche... Så du dette fra Top Gear? Har en TG episode liggende hvor dem viser bilfra siden, med en porcshe ved siden av. Uten bagasjelokket var bilene veldig, veldig like fra siden :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Originally posted by kimo hmm, kanskje de ikke var så lik likevel? Jaja, drunk Joda, det er faktisk et poeng at den kan ligne på rumpa til en Hyundai Coupe... Derimot ikke gamlemodellen som du har linket bilde av her, men den nyeste versjonen (2003->) Den ser forøvrig ut som en Koreansk [Audi] TT i mine øyne... Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Originally posted by Terminator Nå får gutta som selv kjører 20 år gamle biler modere seg litt her synes jeg, denne M6'en er jo bare helt konge, og det sier jeg som er VAG-entusiast... ;) De som sier noe annet må legge vekk misunnelsetaktene og venne seg til designet og bare glede seg over denne, for oss fleste, uoppnålige bilen. :) Rull inn a! M6en er stygg! ny! og dyr! De 3 tingene har ingenting med hverandre å gjøre egentlig. ååhh! jeg syns det er så trist at denne stygge bilen er uoppnålig for meg :). hehe. Drømmer om mange nye feite biler jeg forøvrig. Viper feks. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Jeremy Clarkson oppsummerte Bangles eskapader i 2 ord: "Huston Dentist" Og jaggu selger den ikke bra i USA også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Si hva dere vil folkens, når dere ser disse BMW'ene i levende live, så er de mye mye mye lettere å svelge enn på bildene. Sånn har det vært for meg angående 1-serien, 5-serien, 6-serien og 7-serien.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Jeg har sett alle sammen i virkeligheten. Nye 5-serie f.eks. ser ikke ut så snart lakken blir litt slitt på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Originally posted by fcuk Jeg har sett alle sammen i virkeligheten. Nye 5-serie f.eks. ser ikke ut så snart lakken blir litt slitt på den. 5-serien er så jææævla nydelig. Skulle ønske pappa kjøpte en E60 530dT istedet for Passaten.. Har du sett en E60 med slitt lakk?? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg