Skidracer Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 z`n skal nok driftes den også, men det blir tidligst nesteår. jeg får inn en "delebil" fra england til fredag som jeg skal bruke motoren fra, men spørs om ikke jeg skal bruke den litt i sommer før jeg begynner å skru. kjenner det rykker litt i høyrefoten ;) jeg legger ut bilder og info når jeg har fått den... Syns egentlig det er synd du skal rive en slik bil i filler for å få motor.. Men jeg tror jeg vet hvem som vil ha bremsene.... Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Syns egentlig det er synd du skal rive en slik bil i filler for å få motor.. Men jeg tror jeg vet hvem som vil ha bremsene.... det er ikke en 240z jeg skal kjøpe... Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 det er ikke en 240z jeg skal kjøpe... Jeg vet da vel at du skal ha RB26... Det finner man i Skyline, og jeg syns det er synd å rive en slik en i fra hverandre.. Bremse fra R32 passer ganske lett over på min... :winking Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Jeg vet da vel at du skal ha RB26... Det finner man i Skyline, og jeg syns det er synd å rive en slik en i fra hverandre.. Bremse fra R32 passer ganske lett over på min.. ;) bilen skal ikke strippes, sorry ;) skal bare bytte over slik at jeg bruker grommotoren og setter min orginal rb26dett over i bilen jeg kjøper og selger den igjen. det er forresten ikke en gtr, men en gts-t med gtr motor, bremser osv. kan likegjerne legge ut bilder nå da, som lufta har gått ut av ballongen :scared men bilen er betalt og frakt er ordnet så da er det ikke så nøye. RB26 GTR ENGINE CONVERSION ELECTRONIC BOOST CONTROLLER FULL TRUST GRACER BODYKIT TRUST ELECTRIC MIRRORS 17" VOLK CHALLENGE ALLOYS BILSTIEN SUSPENSION HKS EXHAUST SYSTEM DECAT PIPE CUSTOM DOWNPIPE HKS TUBULAR MANIFOLD Z32 AIR FLOW METERS OIL FILTER RELOCATION KIT ENGINE BAY HEAT WRAPED ENGINE FULLY REBUILT APPROX 1000 MILES AGO CUSTOM CAMSHAFTS PORTED HEAD FORGED PISTONS NEW UPRATED RINGS NEW NISMO SHELLS HKS STEEL HEAD GASKET HKS STEEL INLET GASKETS HKS STEEL EXHAUST GASKETS 700CC INJECTORS HKS T04R ROLLER BEARING TURBO HKS EXTERNAL WASTEGATE SCREAMER PIPE UPRATED FUEL SYSTEM IN BOOT HKS CLUTCH HKS FRONT MOUNT INTERCOOLER CUSTOM OIL COOLER HKS HARD PIPES GREDDY BOV CUSTOM CATCH TANK http://forum.200sx-ogn.org/files/img_3224_459.jpg http://forum.200sx-ogn.org/files/img_3222_692.jpg Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norsmurf Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Den var PEN den skylinen... :) Lyst til å si hvor mye du måtte ut med for den? :rolleyes: Jeg er forsåvidt rimli sikkert med å drifte neste sesong.. eller, prøve så godt jeg kan, så får vi se hvor bra det går... driftebil skal ihvertfall handles.. alacocaina Siter Ford Sierra 2.0CL '88 X - BMW 320i 86' "Stovner Edition" X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90 X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86 X - Ford Sierra sedan 2.0i '89 X - Ford Granada 2.3L '83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Den var PEN den skylinen... :) Lyst til å si hvor mye du måtte ut med for den? :rolleyes: Jeg er forsåvidt rimli sikkert med å drifte neste sesong.. eller, prøve så godt jeg kan, så får vi se hvor bra det går... driftebil skal ihvertfall handles.. alacocaina du kan kjøpe skylinen min. kommer til å bli fin å drifte med den med eksos, stor ic og litt småting som jeg skal ha på den ved salg. godt over 300hk... den har oppgradert diffbrems og godt understell og egner seg ypperlig til drifting. skulle gjerne hatt den til drifting selv, men blir for dyrt å ha 2 biler å bruke penger på... da får jeg heller drifte z`n ;) hvis noen er interessert i å kjøpe denne så er det bare å ta kontakt, den kommer til landet til neste helg og kan sees da. :) Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Nydelig bil! Egentlig fint det ikke blir noen bremser til overs ;) Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norsmurf Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 du kan kjøpe skylinen min. kommer til å bli fin å drifte med den med eksos, stor ic og litt småting som jeg skal ha på den ved salg. godt over 300hk... den har oppgradert diffbrems og godt understell og egner seg ypperlig til drifting. skulle gjerne hatt den til drifting selv, men blir for dyrt å ha 2 biler å bruke penger på... da får jeg heller drifte z`n ;) hvis noen er interessert i å kjøpe denne så er det bare å ta kontakt, den kommer til landet til neste helg og kan sees da. :) Ja, hadde jeg bare hatt så godt med penger, så.. *sikle* Nei, blir nok en 200sx på meg, ja.. om jeg ikke plutselig arver en stor pengesum fra en ukjent rik onkel e.l ... Siter Ford Sierra 2.0CL '88 X - BMW 320i 86' "Stovner Edition" X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90 X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86 X - Ford Sierra sedan 2.0i '89 X - Ford Granada 2.3L '83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiteLite Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Jeg er også meget klar for å få prøvd meg på banen. Var i England og henta meg en lett modifisert S13 forrige helg så sitter og gleder meg til 24. Juni som er første treffet jeg har sett som tillater prøveskilter ... :D *Stikke og betale moms* Siter Driftfun.com - 2004 Mazdaspeed Miata x 1983 Audi 80 CL x 1992 Nissan 200SX Banebil - uten motor, girkasse, bensintank x 1993 Mazda Miata Cruisekjerre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Jeg er også meget klar for å få prøvd meg på banen. Var i England og henta meg en lett modifisert S13 forrige helg så sitter og gleder meg til 24. Juni som er første treffet jeg har sett som tillater prøveskilter ... :D More sideways action! Vi gleder oss! bare ikke start satsingen like hardt som chiller, så vi finner fler "alternative utkjøringssteder" :D Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kringla Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 kan jo satse like hardt.. men bare prøve å unngå den ene lille skogsturen :) Siter Driftfun.com 1993 BMW M5 e34 (Sidelengsbil) 1998 BMW 320i e46 (Bruksbil) -SOLGT- 1990 Nissan 200sx s13 -SOLGT- 1997 Pug 306 1.6 Open Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 More sideways action! Vi gleder oss! bare ikke start satsingen like hardt som chiller, så vi finner fler "alternative utkjøringssteder" :D Hallooo... La det være igjen noen uprøvde steder til meg og da!!! Jeg blir vel ferdig å skru en gang jeg og... Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-EKS- Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Er med jeg.. Snart ny motor klar, den så kalte Unknown motoren.. Blir nok ikke mere enn 450hk+ men holder til og drifte litt.. :driving Mvh E-K Racing Siter - BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++ - VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg