Whistler Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 i tillegg til dette: http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=48813 så har jeg også dette problemet: innimellom (skjer oftere og oftere virker det som) så er det evig tungt å svinge til venstre. som om det låser seg eller noe. skjer aldri når man skal svinge til høyre. jævlig rart. må ta i skikkelig liksom.. er skummelt å. brått er det evig tungt å svinge og man kjører nesten tvers over krysset fordi man ikke er forberedt. :O hva kan dette være? lite væske et sted? bilen er en audi 80, 2.0e, 1990 modell. 260k km. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jafo Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 Skummel sak det der. Kan være mangel servo olje, vil tippe det er den beholderen med grønt lokk på ett av bildene dine (på venstre side av bilen) sjekke veskenivået der, skal være innenfor min-max men vanligvis med lite olje på servoen begynner den å "hyle".. Hvis du er i tvil, få et verksted til å diagnosere den, hvis de tar noe for det, blir det ikke mange slantene, fleste (merke-)verksteder gjør slikt som "reklame" veldig kiipt den dagen eneste valget ditt er "sving til venstre"... (f.eks forbi ett fotgjengerfelt...) Og Ja, er mye spam her på BF Siter Mitsubishi Klubben, Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 for å svare litt seriøst så vil jeg si : olje.. dette er det første jeg ville ha sjekket... hvis ikke så kan det være servo pumpa... men heller mest til oljemangel.. har vært borti at andre har hatt dette problemet.. men aldri på vag.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whistler Skrevet September 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 fant ut at hydraulikkolja var på minimumsnivå. har fyllt opp til maxnivå nå. da finner jeg sikkert ut om det var problemet, i løpet av noen dager :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Hvis du mangler olje i systemet så burde du svinge og herje litt mens du fyller så du får sirkulert olja litt. så fyller du til riktig nivå når systemet har tatt til seg olje. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg