Gå til innhold

finnes "gamletypen" av golf 1 fortsatt

Ranger emnet


henning_dt85

Anbefalte innlegg

Hei! vi hadde en golf 1 77`mod. Den hadde andre baklykter enn de jeg ser på de fleste i dag ( kan faktisk bare huske å ha sett 2 stk her i nærområdet på 3 år :) ). Den hadde mindre baklykter enn de som er fra 1980-1983. Finnes mange av denne fortsatt?

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

Hvis jeg ikke husker feil har også disse ganske spesielle instrumenter. Tøffe. :)

Noen bilder.

002__scaled_600.jpg

003__scaled_600.jpg

004__scaled_600.jpg

 

hehe,dette er jo den fargen vi hadde :)

vi vraket den for 10 år siden fordi den rustet i stykker. skulle ønske den ikke gjorde det, den hadde vært tøff å ha.....

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en gamel golf med små lykter stående. Prosjektet står for tiden ribbet, og venter på at jeg skal flytte hjem til krisatiansund og sette den sammen.

 

Her er et bilde av rompa

05.06.2003%20011.jpg

 

Skal få tilbake sitt gamle utseende, men med max senk Gti16V motor og lite med interiør.

87 Golf Gti

78 Golfcart

84 Honda MB5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mort1

Jeg har også en gamel golf med små lykter stående. Prosjektet står for tiden ribbet, og venter på at jeg skal flytte hjem til krisatiansund og sette den sammen.

 

 

Skal få tilbake sitt gamle utseende, men med max senk Gti16V motor og lite med interiør.

 

Ser at den har litt av den sykdommen min har, rust ;)

Er vel ganske vanlig når det gjelder de eldre modellene, men bra at noen reparerer istedet for å vrake de.

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår