Gå til innhold

Varme anlegget / air condition fjusker!?!?!

Ranger emnet


VR6power

Anbefalte innlegg

bare lurer på om noen kan si meg hva som kan vere feil..

 

det har seg slik at når jeg slår på varmeanlegget og eller aircondition i golfen så er det ingen forskjell om jeg vrir på 1 eller 4 lissom...på 4 skal jo lufttrykket stå mot meg, men nei det gjør den ikke.

Airconditon fjerner dugg og fukt i bilen da , men den vil ikke guffe opp blåsingen i vifta.

 

Har akkurat skiftet termostat i motoren, så det er ikke det, kan vere en sensor kanskje, fordi om jeg får et dunk om jeg kjører ned i en dump eller noe slår vifta inn plutselig....hvor er slike kontakter...kanskje det er bad conection?!?!

 

evt. hva annet kan det vere ...;)

 

takk på forhånd

orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med du har manuell A/C siden du snakker om trinn en og trinn fire.

Kunne jo være bryter-problem, min fungerer bare på 2-3-4, og ikke på trinn 1.

Ellers er det jo noe dritt med slike elektriske problemer som man ikke vet hva er. Har du prøvd å forske noe på det i det hele tatt?

Jeg ville sjekka bryteren, evt kabler, evt viftemotor (tilkobling, irr på kontakter??)

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan jo sjekke brytere ja..har ikke forsket så mye på det ennå. vet lissom ikke heilt kor e skal begynne..hehe..

men kan jo seff. vere nokke med bryteren ja..

 

men sikkert viftemotoren som har streika, hadde vert typisk

orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår