48IDA Skrevet September 16, 2004 Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 Er det hydrauliske løftere på min 86 mod GTI? Det tikker i en eller flere ventiler, og det vil jeg ha bort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gofle2 Skrevet September 16, 2004 Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 kan få kjøpe en topp med meg da... overhalt på skolen... men jeg gidder ikke bygge om til gti.. Siter [08] bmw e91 318d til salgs -x- 99 bmw e46 320i (solgt) -x- 93 Bmw e36 318is (solgt) -x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt) -x- 86 golf2 1,8 gl (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
48IDA Skrevet September 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 Bytte olje hjalp ikke...mulig jeg skulle kjørt på med litt tykkere olje. Hva skal du ha for toppen din? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet September 17, 2004 Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 Originally posted by 48IDA Bytte olje hjalp ikke...mulig jeg skulle kjørt på med litt tykkere olje. kjør motorflush og skift olje og filter. min motor (samme som din) ble 100% tikkefri etter at jeg gjorde det på min! Kjør med god olje! Mobil1 super S eller Castrol SLX! Og ikke skift så altfor sjelden. Koster flesk, men holder motoren din fresh mye lengre fordi det smører raskere etter start. Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg