Elanzer Skrevet Juli 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 panseret begyner vi på når alt er i orden bak :) fikk låne kamera til mor litt i dag :) venstre side er nå ferdig :D GLX pluss håndbrekk deksel :D så nå har eg så godt som komplett glx pluss intriør :D skal se hva eg får gjort i helga også :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Juli 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 tok et bilde av den flotte bensintanken også :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Juli 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 vel... her om dagen så ble kompresoren ødelagt... og da sliter vi litt... får ikke kapt ferdig det som må kappes, og dermed har liksom prosjektet blitt sett på hold... og det suger... hadde ikke den vært ferdig hadde den vært klar til lakkering til neste helg :( (viss eg får senkesettet til dess) kommer ikke til med vinkelsliperen heller :S Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taviren Skrevet Juli 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 Bra det her. Fikk nesten løst å gå ut tell bilen min og skru han fra hverandre.. :P Det motivere i allefall. Har så lyst å finne en plass hvor jeg kan skru på bilen min. Bor liksom i en by, så det er ingen plasser... Men bra dette prosjektet. Gøyalt å se at det blir bedre og bedre! Si ifra hvis du trenger noen custom vinyler eller stickers. Jeg kan ordne alt for deg for n billig penge. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet August 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 hehe viss eg ska ha dekor på den, så blir det nok lakkert ;) er så godt som gratis for meg det såå :) hehe men får se, broren til en venn av meg driver også eit firma så om så var så får eg billi dekor derifra :) hehe gjelder om å ordne seg :D hehe Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taviren Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Hehe.. Joda det er vel sant det! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo15 Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 er det du elanzer så har burna utføre hos oss med mora di sin mazda neste føre brua er det burne spor..... :ex_machin Siter - Volvo 740 1985 B230A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Haha... yodude Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taviren Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Sikkert mora som var ute og sjekka stripa.. :afro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet August 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 høhø de fleste sporene rundt på varhaug er restene etter de gamle framdekka :P tihi :P hadde nye liggende baki :P det smalt ut fra statoil yodude Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taviren Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Drit i dekkspor målere og mm.. Vi kjører til det smeller! That's how we like it! :P :partyon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Drit i dekkspor målere og mm.. Vi kjører til det smeller! That's how we like it! :P :partyon hehe, min far kjøre til trådene dukket frem.. Dette var sykkel da, men det gjør det vel bare verre:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 hehe always safety first :magic Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdaracer Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Må bare få si at jeg beundrer ditt pågangsmot. Lurer på hvor du fikk tak i de hvite speedometerskivene? har selv fresha opp min 626, men synes at hvite skiver vil gjøre susen. [SIZE=7]MAZDA RULES!!!!!!!! [/size :peace: ] Siter -02 A6 1.8T AVANT -98 PASSAT -97 INDY 700SKS X-91 mod 626 X -01 Skoda Octavia TDI (kjerringbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet August 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 hvite skivene joda, scanner også photoshop, også printeren til mor yodude kan sende deg photoshop fila, må skrive ut derifra for å få rette størelsen på dem :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg