AnDtHo Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Veit da det! Men det er innmari upraktisk likevel! Ups.. tom for batteri Den er ikke verre en at man monterer en hurtigkobling foran på bilen et sted også lager en tilsvarende på en batterilader.. Da er det bare å koble på ladern og vips du kommer deg inn i bilen igjen.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Mhm.. de fleste defa pakker med motor varmer har den funksjonen... ;) Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 nå? gleder meg til å se noe farge her jeg:) åssen går det me`n?:cool: Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 har ikke gjort en drit i helga... skada meg en smule på fredag... men satser på at eg får gjort mesteparten av sparklinga på tirsdag hvertfall :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 vel.. ting har skjedd... har fått sparkla ferdig vinga, må bare lime den nå :) oversikts bilde :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corolla Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Synes absolut du skulle fjerne gropa etter listene. Dørhåndtak må man ha, men ellers burde det være cleant :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Hadde vel egentlig aldri trodd at en slik 626 kunne bli så kul. Selv i begynnelsen av prosjektet ditt. Men når jeg begynner å se hele bildet her, så tror jeg nok du kommer til å bli veldig fornøyd med alt strevet :) Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|mx5t|Rune| Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Synes absolut du skulle fjerne gropa etter listene. Dørhåndtak må man ha, men ellers burde det være cleant :) helt enig, skulle ha fjærnet gropene, da hadde bilen skilt seg enda mer ut.. Siter - 91 Mazda Mx5 - 97 Honda Civic Vti Rallye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 får se... gidder ikke gjøre det enda... får heller se i vinter... ;) hehe har noen store og onde planer i hodet mitt :D hehe Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Ja, æ du klar te Cartease på sundagen då? :iconsm hehe! Du he goe tid! Siter 1981 DMC DeLorean 1979 Pontiac Trans Am 2000 Peugeot Partner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Juni 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 blir ikke ferdig med bilen til cartease :( men bort skal eg hvertfall :) hehe Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Juli 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 vel.. har fått gjort litt de siste dagene :) bilde nr 626 :D hehe har fått tilbake felgene mine som dere ser :D ja... panseret er klar til fyller vinga er skrudd fast lagt på sparkel slipt sparkel... har lagt i en gang eller 2 etter dette bildet også ;) hehe fronten er ferdig matta (uten om framfangeren da :roll:) aahhh så tøff ut her ja :D og rompa er ferdig matta... må bare gå over for hand der hvor eg ikke kommer til med maskinen :) fangerene begyner eg på etter bilen er ferdig lakkert :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 vel.. har fått gjort litt de siste dagene :) og rompa er ferdig matta... må bare gå over for hand der hvor eg ikke kommer til med maskinen :) fangerene begyner eg på etter bilen er ferdig lakkert :) Hvorfor har du felga på mens du jobber med den? Er det ikke dumt om du får lakk eller noe på de? Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Juli 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 eg veit hva eg driver med.. så får ikke lakk på dem ;) hehe Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Demiaz Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 alltid ein fornøyelse å sjå nye bilder av denne bilen. fulgt med siden begynnelsen på både bilforumet og andre forum. ka ti blir det lakk då? Siter Opel Olympia 1958 Bremsa 40.3hk på hjula Opel Ascona B 2.4i / Opel Commodore B 1978 Opel Manta B GSI 1986 2.4i---> 3.2 M3 Opel Omega A 2.4i aut / Omega B 2.5 v6 Volvo 245 1979 godkjent med 350 V8 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg