Elanzer Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 tja... grunnen til at eg ikke har gjort noe med manifoilen er at motoren sikkert skal ut igjen til vinteren for en overhaling, og da blir det montering av lavkomp stempler og snurebass på utsiden ;) så derfor gidder eg ikke gjøre noe spes med manifoilen når den skal av igjen etter denne sesongen uansett :) kansje skaffe meg eit nytt varmedeksel ? hehe felgene er R34 GTR felger faktiskt :) døra ja... den "kroken" som henger fast i bilen som gjør at døra henger inne er ikke montert, så døra henger og slenger litt, også er den ikke justert i det hele tatt :) skal jo ha den av når eg lakker bilen uansett... så tar det ikke så tungt ;) hehe Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedfile Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 lakker den i noe varmebestandig svart lakk? passa bare veldig dårlig når alt i motorrommet var fint og strøkent bortsett fra den. :) Siter 1996 BMW 520i x 1992 VW Passat stv x 1984 Opel Senator 3.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 gjør ikke en drit med manifoilen... sånn er det... men skaffer meg heller kansje et nytt/fint brukt varmeskjold... Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 gjør ikke en drit med manifoilen... sånn er det... men skaffer meg heller kansje et nytt/fint brukt varmeskjold... Kan jo kanskje glassblåse manifolden? Men er egentlig ikke mye vits, er lite som holder lenge på at sted som blir varmt, kaldt, varmt, kaldt om hverandre.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jumbo12 Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 gjør ikke en drit med manifoilen... sånn er det... men skaffer meg heller kansje et nytt/fint brukt varmeskjold... hehe, et fint varmeskjold gjør nok susen ja :thumb Stå på ! Siter Han fra åsen X'er: - 2001 Polo, (taket og vraket) - NSR 125 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Øy... tenkte på det selv, visste ikke at man kan kjøpe nytt.. ! La oss snakke om dette etterpå når du har tid :) Er det likt grenrør som F2T ? ligner ikke, mitt er mer kjedlig hehe... men vansklig å se på bildene. Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Øy... tenkte på det selv, visste ikke at man kan kjøpe nytt.. ! La oss snakke om dette etterpå når du har tid :) Er det likt grenrør som F2T ? ligner ikke, mitt er mer kjedlig hehe... men vansklig å se på bildene. Du har vel turbo.. Så det er rart hvis det ligner.. hehe.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Juni 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 vel... har fått gjort litt :) fått på fangeren :D og satte i klipsa til skruene til blinklysene :D så nå sitter dem hvertfall :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Du har vel turbo.. Så det er rart hvis det ligner.. hehe.. Hei du! kjenner igjen brukernavnet ditt fra FMCN ;) Jeg syntes manifolden gikk så fint sammen der nede, så jeg var ikke sikker.. hehe... er utrolig mye som er likt vettu...:) Elanzer, nå måå du få lakk på den snart... greier ikke å vente lengere jeg ;) Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Hvorfor montere blinklys og sånn hvis du må av med det snart pga lakkering likevel? Kanskje greit å se åssen det blir, men det er bare dobbel jobb.. hehe.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Juni 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 hehe det er 2 skruer på hver lykt... ikke akurat VELDIG mye arbeid, pærene står heller ikke i, får litt mer arbeidslyst når ting ser mer "ferdige" ut, Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedMan^ Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Fælt så alle maser om lakk :> Det er forarbeidet på lakken som tar tid !, om en sg ha det fint da!! Noe som denne bilen kommer til og bli !!! så, Det kommer til og bli så rått !! Siter - Audi 90 Coupe - Mazda 323F bg (Prosjekt) x Ford orion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 vel... i dag er dagen! bilen står på tralla, og venter på sjåføren som er å bader atm :evil: men men... kommer seg hvertfall inn til lakk i dag :D bilder kommer i kveld :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 hipp hipp Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killGore Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 :wave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg