Tussi Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 dete er sykt bra gjort du:D har hat en san bil sjølv som er død nå da:(.. du må bare stå på..men mening om bilen er: sykt bra arbeid du har gjort å du var en 6 er terning av meg:Dhehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kamro Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 ÅÅÅÅ fy f¤#"¤#"¤#!¤#" den bilen kommer til å bli driiiit feet!!! gleder meg syyyykt til den blir ferdig....stå på!! Siter -MB 190E 1988 modell (artig bil). -BMW 518I 1990 modell (solgt *savne*) -MB 190E 1989 modell (solgt) BARE BMW og MB!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loqron Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Dødsrått må jeg si. Denne bilen blir bare bedre og bedre. Du har god smak Elanzer. You are the king yodude Gleder meg sinnsykt til resultate på denne mazdaen.. Keep up the good work. Siter No car yet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 fy fean siste bilde, trudd aldri biln sku bi så rå. ser jo bære helt sjæf ut. du sku fådd deg nå racing stola og ltit sånt også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord 2,2i Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 fytti helvette kor flott denne mazdaen kommer til å bli, Siter ønsker å kjøpe ford anglia uansett stand,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet April 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 blir ikke noe bøttestoler hvertfall... viss eg skifter stoler nå (til en annen type) blir det nok noen Mazdaspeed stoler :D har fått gjort litt i dag også :) blir sikkert gjort mer også altså :) hehe tettet ene spylerdyse hullet i fangeren forran grillen, tror den blir bra, trenger litt sparkling, var knukket et par plasser men har plastsveiset den nå... blir svart netting i hullene på sidene av emblemet :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Nå trenger du bare en motor som kan matche all råheten av bilen ! Men det har du 100% kontroll på ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 jaja.. finn ut ny prisen på en 626 i sin tid, og selg den for like mye :D Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet April 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 eg har jo god motor :) 160hk holder den :) hehe Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord 2,2i Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 når skal bilen vere ferdi da? blir den ferdi til gatebil treff i sommer? Siter ønsker å kjøpe ford anglia uansett stand,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet April 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 satser på å komme på hvertfall 1 av treffa hvertfall :) på rudskogen da :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ok`n Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 når eg ser bilen din slik som den er nå så ligner den en blanding av audi s2 og skyline synest eg,noe som absoult har orinalitet og særpreg!m'm Siter -Nissan Skyline R32 GTR -Nissan Silvia S14 -Nissan 180sx -Nissan Primera P10 SR20Di/De T -Nissan Laurel C33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet April 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 :) kjekt å høre :P hehe nå er eg helt ferdig med grillen, trenger bare litt sparkel :) alle hull som ikke skal være der er borte og sånt :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet April 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 vel... har vært ute i dag også litt :) har kappet opp styling framfangeren og skrudd på delene på orginal fangeren (toppen av orginalfangeren) BILDE 500 I PROSJEKTET :D ser ut som bilen skal spise meg :lol: her må det skjøtes litt ja :) speedman (bror min) skal ta den med på arbeid og lappe den med glassfiber der :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jossa Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 har sakt dette før.. men den bilen blir RÅ! :D som en sa her oppe... skyline å audi av no slag! :D stå på! Siter HONDA - The Power of Dreams Jossa's civic to crx spec (og vel så det) prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg