Gå til innhold

Elanzer: Mazda 626 2.0 GD

Ranger emnet


Elanzer

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg må si jeg er helt imponert over arbeidsvilja di, å ikke minst insatsen :)

En total renovering!

Skal bli morro å se når hele prosjektet er fiks ferdig. Det blir hvertfall en unik bil, for ikke å snakke om den eneste 626'n jeg har sett som har blitt jobba så ekstremt på ;)

 

Keep up the good work!

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si jeg er helt imponert over arbeidsvilja di, å ikke minst insatsen :)

En total renovering!

Skal bli morro å se når hele prosjektet er fiks ferdig. Det blir hvertfall en unik bil, for ikke å snakke om den eneste 626'n jeg har sett som har blitt jobba så ekstremt på ;)

 

Keep up the good work!

Er vel heller få 626 som er jobba så mye med, bortsett fra kanskje på fabrikken når de lagde den.. hehe.. blah

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel heller få 626 som er jobba så mye med, bortsett fra kanskje på fabrikken når de lagde den.. hehe.. blah

 

 

Hehe det er ikke kødd en gang heller.

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel... i dag satt eg ca 3 timer og slipte rust på den der jævla motorrama :twisted: så BØR den være rimeleg clean :P hehe har begynt å lakke den har sprøyta grunning på den, skal ut om en stund å spraye base, så klarlakk :) så kommer en liten update til i kveld :)

 

447.jpg]

fantastiskt hvor sterk de orginale høytalerkablene til bilen er :P er høytalerkabel til 1 høytaler som holder hele ramma i luften der :shock:

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der kjenner jeg godt igjen ja. :) Den er ikke så lett heller den hehe! Ser nydlig ut det her chris!

 

Behandlet min for rust før vintern, og den ser strålende ut nå :) Hvordan kommer du og gjøre dette med teckyl nå fram over?

 

Er vel litt feil og kalle det motor ramme mener nå jeg:hammer ett motor feste og ett kasse feste.. er det vel? også selvsagt de nederste pinnene som er til eksos anlegget:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel... fikk hjem den andre spindelen bak i dag + bremsekraftfordelen fra sandblåsing :D

 

448.jpg

oh yeah :) holder på å lakke dem i skrivende stund :)

 

449.jpg

fikk montert ramma i motorrommet 8)

 

450.jpg

også drog eg fram påfyllingsrøret :P må borre et hull så er det montering av det også :D

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er egentli målet med prosjektet??? :D ser jo ut som du har kosta på den en del snart!!!

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo rått :) men utgangspunktet liksom? er det førstebilen ellerno?? Ikke frekt ment ellerno, alle har jo forskjellige meninger: )

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår