stigare Skrevet Desember 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2002 Syns da denne her var litt kul jeg da! :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2002 Originally posted by LupoB0Y Jeg lukter en fight blant små VAGs i sommer.. ;) Jeg blir ikke sist ;) Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Desember 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2002 Min lille drøm... Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Desember 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2002 Originally posted by Polo Classic Jeg blir ikke sist ;) hmm har hørt noen vage rykter , og småfulger som kvittrer om at den ikke skal ha 50 hester... jeg har et ønske om ikke å havne sist.. men .. time vill sjåw Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 Fin bil, men den blir vel drept av norske avgifter....*sukk* Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Desember 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 Originally posted by Dr_S Fin bil, men den blir vel drept av norske avgifter....*sukk* En sen 2000modell ligger på rundt 170-180k ferdig reg. i Norge.. Da kan du tenke deg.. :( Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 Originally posted by Polo Classic Jeg blir ikke sist ;) Det er jeg ikke i tvil om.... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg