Ernie Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Har lyst til å skifte motor i min A4. Lurte rett og slett på hva som passer oppi det lille motor rommet. 1,8T, S-motor/Audi200 2,2T? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisDude Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 1.8T passer fint den Evt S4 biturbo motoren, men litt mer jobb Femmer motor får du nok ikke plass til. Siter Passat 1.8T variant Bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atley Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Det er jo bare tid og kunnskaper som begrenser åssen motor som passer i bilen.............. Passat med V8 Siter -05 Skoda Octavia -96 Ford Exploder -89 Jeep Cherokee Limited Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ernie Skrevet September 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 S4 Biturbo hørtes jo moro ut. Tror det er litt over mitt budsjett. Har sett på vr6 som står i golf,passat og corrado. Den bør vel få plass? Er det noe å hente ut av 1.8T? Leste at litt over 200 hk skal være greit oppnålig. Stemmer det? Evt annen tanke/prosjekt som har slått meg. Audi 100(91-94 mod) 2,3l. Hive ut motoren og kjøpe en gammel Audi V8(grisebillig i tyskland) og sette inn v8'eren i 100'en. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisDude Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 VR6 er vel helst på bil med tverstilt motor....1.8T motoren kan du ta ut mye mer en 200hk.......runder 200 bare med chip. Men det kommer jo an på hvor mye du har tenkt å legge i dette her da. Siter Passat 1.8T variant Bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ernie Skrevet September 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Er vel ikke noe som heter fornuftig prisnivå, men ikke store mengder pæng. Tenkte kanskje jeg fikk en motor med ledningnett til 10 lapper. Kanskje jeg får med en gearkasse også. + evt chip + må sikkert ha ny eksos + evt oppgradering bremses og annet understell. Hva prosjekt Audi 100 da? Er det noe som er gjennomførbart uten å sveise om hele bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisDude Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 1.8T motoren er bolt on på den kassa du har mener jeg....Trenger bare nytt framrør evt kanskje kat...husker ikke helt. Samt større skiver regner jeg med. Siter Passat 1.8T variant Bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg