Gå til innhold

Finner ikke farge koden til 80 min

Ranger emnet


Boosti

Anbefalte innlegg

Har gjort no rust arbeid på audi 80 min nå..

Men problemet er det at nå som jeg skal lakke

opp at skadene i lakken så finner jeg ikke lakk koden

 

I de tideligere bilene jeg har hatt har koden stått

på en sånn metall blate i motor rommet...men fant ikke

no sånt i audi`n

 

Er det noen som vet hvor den står på audi 80cc - 86mod???

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har samma bilen som du, på bilen min så var det en lapp som var limet på innsiden av bagasjelokket og en annen lapp som var limet på innsiden av lokket på hanskerommet, tror du at du har en lapp ivertfall på en av de to stedene.. Hvis det ikke er noen som har fjernet dem, men dem skal være der...

 

ps. Lakken din ligner veldig mye på min, lakkoden min er: LY5V (Saphir Blå metallic) (Gråblå)

 

MVH

 

Henrik

VW Golf III GL 96 modell, lakkerte fangere++ stort stereoanlegg, 16" RH ad cup (215/40/16) hvite blinklys rundt om, hella tåkelys, helrøde hella baklykter

 

Audi 80cc 86 modell, 15" ATS, 60mm senking, sota ruter, et rått anlegg (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Cooolman

Hei!

Jeg har samma bilen som du, på bilen min så var det en lapp som var limet på innsiden av bagasjelokket og en annen lapp som var limet på innsiden av lokket på hanskerommet, tror du at du har en lapp ivertfall på en av de to stedene.. Hvis det ikke er noen som har fjernet dem, men dem skal være der...

 

ps. Lakken din ligner veldig mye på min, lakkoden min er: LY5V (Saphir Blå metallic) (Gråblå)

 

MVH

 

Henrik

 

 

Så på den på bagarselokket før i kveld...men den var uleselig pga det hadde kommet vann på den...håper det står på den i hanske romet.

 

Takk så mye for hjelpen

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Med tanke på at vi har samme bilen så hadde det vært ålreit å fått vite litt om bilen din, hva som er gjort og eventuelle planer du har med bilen også få se bilde av den.. Jeg sender tilbake av bilen min om du er interessert?

 

Henrik_aro@hotmail.com

 

MVH

 

Henrik

VW Golf III GL 96 modell, lakkerte fangere++ stort stereoanlegg, 16" RH ad cup (215/40/16) hvite blinklys rundt om, hella tåkelys, helrøde hella baklykter

 

Audi 80cc 86 modell, 15" ATS, 60mm senking, sota ruter, et rått anlegg (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Cooolman

Hei!

Med tanke på at vi har samme bilen så hadde det vært ålreit å fått vite litt om bilen din, hva som er gjort og eventuelle planer du har med bilen også få se bilde av den.. Jeg sender tilbake av bilen min om du er interessert?

 

Henrik_aro@hotmail.com

 

MVH

 

Henrik

 

Du hadde rett....det satt en lapp i hanskeromet..og farge koden

var LY5V.

 

Jeg har ikke gjort då mye med bilen min enda..

Prøver i første om gang og få den helt i stand.

Skal vel etter hvert sett på ny grill og 90 fangere,

skal vel også ha effektannlegg..

 

Jeg Har akuratt fyllt 18 og godt over fra moped til bil..

Derfor har jeg drevet en del på mopedportalen, og lagt

ut prosjekt og sånt..

Har lagt ut audi prosjektet mitt der..men har tengt og flytte det hit.

Så inntil jeg får gjort no med det så kan dere jo se her..

Audi 80 prosjekt

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår