Boosti Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Har gjort no rust arbeid på audi 80 min nå.. Men problemet er det at nå som jeg skal lakke opp at skadene i lakken så finner jeg ikke lakk koden I de tideligere bilene jeg har hatt har koden stått på en sånn metall blate i motor rommet...men fant ikke no sånt i audi`n Er det noen som vet hvor den står på audi 80cc - 86mod??? Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Har du sett i bagasjerommet da? oppunder luka der? Det var der det sto på min gamle audi 80.. var 89 modell dette men.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tassa Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Fargekoden bruker å stå på en papir lapp limt på innsida av bagasjelokket. Siter 5 - the magic number! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet September 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Titta litt i bagarseromet men fant ingen ting.. Så en stor gul lapp som satt på lokket.. Skal ta og titte litt nøyere i morra.. Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cooolman Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Hei! Jeg har samma bilen som du, på bilen min så var det en lapp som var limet på innsiden av bagasjelokket og en annen lapp som var limet på innsiden av lokket på hanskerommet, tror du at du har en lapp ivertfall på en av de to stedene.. Hvis det ikke er noen som har fjernet dem, men dem skal være der... ps. Lakken din ligner veldig mye på min, lakkoden min er: LY5V (Saphir Blå metallic) (Gråblå) MVH Henrik Siter VW Golf III GL 96 modell, lakkerte fangere++ stort stereoanlegg, 16" RH ad cup (215/40/16) hvite blinklys rundt om, hella tåkelys, helrøde hella baklykter Audi 80cc 86 modell, 15" ATS, 60mm senking, sota ruter, et rått anlegg (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet September 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Originally posted by Cooolman Hei! Jeg har samma bilen som du, på bilen min så var det en lapp som var limet på innsiden av bagasjelokket og en annen lapp som var limet på innsiden av lokket på hanskerommet, tror du at du har en lapp ivertfall på en av de to stedene.. Hvis det ikke er noen som har fjernet dem, men dem skal være der... ps. Lakken din ligner veldig mye på min, lakkoden min er: LY5V (Saphir Blå metallic) (Gråblå) MVH Henrik Så på den på bagarselokket før i kveld...men den var uleselig pga det hadde kommet vann på den...håper det står på den i hanske romet. Takk så mye for hjelpen Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Er den solgt ny i norge så finner Møller det i sine systemer,bare å ringe de... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cooolman Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Hei! Med tanke på at vi har samme bilen så hadde det vært ålreit å fått vite litt om bilen din, hva som er gjort og eventuelle planer du har med bilen også få se bilde av den.. Jeg sender tilbake av bilen min om du er interessert? Henrik_aro@hotmail.com MVH Henrik Siter VW Golf III GL 96 modell, lakkerte fangere++ stort stereoanlegg, 16" RH ad cup (215/40/16) hvite blinklys rundt om, hella tåkelys, helrøde hella baklykter Audi 80cc 86 modell, 15" ATS, 60mm senking, sota ruter, et rått anlegg (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet September 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Originally posted by Cooolman Hei! Med tanke på at vi har samme bilen så hadde det vært ålreit å fått vite litt om bilen din, hva som er gjort og eventuelle planer du har med bilen også få se bilde av den.. Jeg sender tilbake av bilen min om du er interessert? Henrik_aro@hotmail.com MVH Henrik Du hadde rett....det satt en lapp i hanskeromet..og farge koden var LY5V. Jeg har ikke gjort då mye med bilen min enda.. Prøver i første om gang og få den helt i stand. Skal vel etter hvert sett på ny grill og 90 fangere, skal vel også ha effektannlegg.. Jeg Har akuratt fyllt 18 og godt over fra moped til bil.. Derfor har jeg drevet en del på mopedportalen, og lagt ut prosjekt og sånt.. Har lagt ut audi prosjektet mitt der..men har tengt og flytte det hit. Så inntil jeg får gjort no med det så kan dere jo se her.. Audi 80 prosjekt Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet September 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 her er bilen..omtrent sånn som den ser ut nå.. jeg sota alle rutene i vår...men etter hvert som sommeren gikk og sola skinte så begynnte det og spreke i sot filmen. Og nå for noen uker siden måtte jeg fjerne det pga at det så forferdelig ut:( Bilen med sota ruter Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS_RS Skrevet September 16, 2004 Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 Heh! Ser ut som frontruta di også er "sota"...:D Siter 1984 VW Golf 1 8VT prosjekt 1987 VW Golf 2 Syncro 1987 DODGE RAM 350LE x 1996 Audi A4 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg