Solid Audio Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Ok, gir meg. Den har ikke side skjørt. Det skjørtet jeg mente var det skjørtet på det nederste bildet som BMW-328 postet. Gadd ikke legge så mye jobb i det for og bevise det som BMW-328 gjorde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 violin :) Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Første mål når man skal gjøre en bil clean, er i mine øyne å lakkere så mange detaljer som mulig... Det vil si: Paint those fucking door handles, please! :D Utenom det så er det jo en praktisk farge på bilen, BBS rims ala old school og eieren skal ha skryt for at han ikke har "gone overboard" med bilen... Clean is good... Mine 50 øre om saken... Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkzun Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Deilig å se at BMW-328 beviste for de påstålige med flaskebånn briller at det _ikke_ er sideskjørt på bilen:) Teit diskusjon, men siden folk ble så opptatt av det.....var det greit at noen ryddet opp. De andre sideskjørta til E36...altså ikke de som er på M3...er like, men uten det karakteristiske krysset over hele skjørtet. Case closed! Siter 1996 BMW Compact 3.2 1997 BMW M3 3.2 Coupe (solgt) 2002 Golf 4 TDI/GTI 150 HK (solgt) 1993 BMW 320 E36 M-Optic (solgt) ///BMW Car Club (3822) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stugaard Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 De felgene er vel arvegods fra krigens dager.. :( Men den var lav da! :) Siter LØP OG KJØP!!: ;) http://www.finn.no/finn/car/object;pdc=1117736886191?finnkode=5568071&sid=3aZoJGlp7886185&pos=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkzun Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 Hils Kim Lasse! Siter 1996 BMW Compact 3.2 1997 BMW M3 3.2 Coupe (solgt) 2002 Golf 4 TDI/GTI 150 HK (solgt) 1993 BMW 320 E36 M-Optic (solgt) ///BMW Car Club (3822) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 Den bilen var litt vel lav, kanskje det er luftdempere på den? Med automatisk justering? Justert ned til det laveste på bildet? Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Tviler jeg på, min er minst like lav, og jeg har bare vanlig senkesett... med vanlig justerbare sett stiller du bilen så lavt du vil ha den... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Originally posted by westside Tviler jeg på, min er minst like lav, og jeg har bare vanlig senkesett... med vanlig justerbare sett stiller du bilen så lavt du vil ha den... Tenkte at det kunne være en mulighet også, men jeg tenkte at de var luft fordi det må jo være umulig å bruke en så lav bil, spes på vinterføre.. (: Ikke misforstå, bilen min er også skamlav, men jeg tenkte at siden den bilen der var så gjennomført så kunne det jo tenkes at han har hoppa på trenden med luftdempere.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Noen som har flere bilder av denne? Event. grå bil med sorte baklykter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg