Gå til innhold

- Kolliderte under kappkjøring

Ranger emnet


Cathan

Anbefalte innlegg

Originally posted by bmw-bergen

Og dette er andre gangen kappkjøringen fører til alvorlig ulykke på kort tid!

Da tenker jeg selvfølgelig på episoden på Torget, rett foran TMP!

 

Tragisk.

 

Det var en kompis av meg som ble påkjørt. Nettop kommet hjem fra rehabilitering. Endelig på beina igjen. Gikk mirakuløst bra med han!

96. Volvo 850 stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han/hun/de som stakk av fortjener hvertfall å miste lappen på livstid, mann stikker bare ikke av fra en ulykke! Det er liksom en av grunnprinsippene i veitrafikkloven.. Hvor godt vi liker alle norske lover får være en annen sak, men dette er faktsik veldig veldig viktig.

Det er ikke så kult om du kapper med en kar og du smeller, men han stikker av mens du ligger der, fastklemt i bilen og blør i hjel..

BMW E46 Coupe

Toyota Corolla KE70 2-dørs

 

The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det på nyheter i går kveld...

 

Han som stakk av, skulle fått kappa av begge henda, så man er sikre på at han aldri kan ta i et ratt igjen...

 

Verre kjøtthue tror jeg man skal leite lenge etter..

Ford Sierra 2.0CL '88

 

X - BMW 320i 86' "Stovner Edition"

X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90

X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86

X - Ford Sierra sedan 2.0i '89

X - Ford Granada 2.3L '83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by m4gnus

Jeg forsvarer på ingen måte at noen stikker fra et ulykkessted, men når man havner i sjokktilstand kan man finne på mange rare ting. Kan hende han/hun melder seg til politiet senere.

 

Man kan jo håpe på at vedkommende tar til fornuft...

 

Men iallefall... "alle i bilmiljøet" på Nesstun og Fana vil nok innen kort tid vite hvem dette var, og denne personen kommer ikke til å bli sett opp til iallefall...

Current Car: 318i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyy gutta.

 

La oss nå roe litt ned, før lynsjing og halshugging iverksettes. Han ene kollegaen min var i en ulykke for noen år siden. En gammel gubbe som skulle svinge av veien, men dette oppfattet ikke kollegaen min, og kjørte han i ræva i 50 -60 kmt.

 

Det gikk bra med begge parter, og dette var ingen god følelse og å ha vært ut for, men det som hadde vært skummelt, virkelig skummelt, var : "- at de to-tre første sekundene etter ulykken var eneste tanken å komme seg bort derfra, måtte vekk, og han prøvte å starte bilen for å komme seg unna.-"

 

Heldigvis var blokka knust i den bilen han kjørte, ellers hadde han startet ogf kjørt. Det gikk en stund før han kom såpass til seg selv at han oppfattet at det han nå hadde prøvt på var galt.

 

Er noe som heter sjokk, og frykt og nedverdigelse. Tenk heller på at han jævelen som stakk av har hatt en jævlig kveld i går, han har sannsynligvis meldt seg til politiet, og han tenker seg om minst 8 ganger før han neste gang hiver seg ut og kappkjører.

Bruk hue, han har fått sin straff og trenger neppe bli skjelt ut av andre igjen.

 

My 0.0001 $

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Peltz

Er noe som heter sjokk, og frykt og nedverdigelse. Tenk heller på at han jævelen som stakk av har hatt en jævlig kveld i går, han har sannsynligvis meldt seg til politiet, og han tenker seg om minst 8 ganger før han neste gang hiver seg ut og kappkjører.

Bruk hue, han har fått sin straff og trenger neppe bli skjelt ut av andre igjen.

 

My 0.0001 $

 

Er nettopp det jeg mente. Lov å håpe at han kommer til fornuft... Hvis han likevel "er så feig" at han ikke melder seg, spiller det ingen rolle, for innen kort tid vil "alle" vite hvem det var uannsett...

Current Car: 318i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, man stikker ikke av fr en ulykke, men det burde være like opplagt at man ikke kappkjører i en 50-sone midt i et jævvla boligfelt... kor dum e d mulig å bli??? seff kjipt for de det gikk ut over og alt dette her... men sånt gjør man bare ikke...

 

og kor vanskelig hadde det vært å anlgge bane på sotra?? eller flesland... forsvaret holder jo på å pakke sammen militære flystripen... hadde vært kanonplass for bane...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår