AnDtHo Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Noen som vet om noen jeg kan ringe for å få rettet opp og lakkert felger? Har fått tak i fire 17` Kosei RT felger som jeg skulle hatt reparert og lakkert hvite, kjøpte de av ei jente som hadde vært glad i fortauskanter.. ): Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOSJ Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Østlandske Lettmetall på Elverum tar denne jobben. Kjenner fler som har brukt de, bra resultat. Siter VOSJ Racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 http://www.felgservice.no/ Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 hva faen skal det her bety? jeg har etterlyst et firma som klarer å lakke opp felger i snart 1 uke? så kommer det en skrall kar med BMW !!!!! så får han svar på flekken..... :D :D Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadettcgte Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 http://www.sarpsborg-karosseri.no/felgretting/tjenester.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet September 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Originally posted by gEIRA hva faen skal det her bety? jeg har etterlyst et firma som klarer å lakke opp felger i snart 1 uke? så kommer det en skrall kar med BMW !!!!! så får han svar på flekken..... :D :D Det handler om ressspekt, ikke sannt!!! Hehe.. (: Nå fikk du ihvertfall svar.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Er det håp for ene felgen min? var så vidt borti en fortauskant i vinter :D Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 hahaha den der så LITT kantkjørt ut ja.. den blir nok kondemnert :P Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Det som er det morsomme, er att jeg ikke punkterte eller att lufta gikk ut av dekket, utolig nok :D hehe Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmeraGTI Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Originally posted by VOSJ Østlandske Lettmetall på Elverum tar denne jobben. Kjenner fler som har brukt de, bra resultat. De har sluttet med det. Var der å hørte i fjor sommer om de kunne rette en felg for meg, men fikk da beskjed om at de ikke gjorde det lengre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg