Nox Skrevet November 24, 2002 Rapporter Share Skrevet November 24, 2002 Prosjekt jordebil er da nesten ferdig.. henta en 75 240 med 87 b230k motor på kolbotn i dag. bortsett fra et slepetau som røyk, en punktering og et polotistopp (grunnet røket slepetau) gikk allt bra. skal se om jeg får tatt noen bilder i morgen. Så nå driver vi å brøyter bane på jordet.. dette blir fett! Du skal ikke ta en tur med den rød 240 med rallypigg da suggen :D du bor jo ikke så langt unna og er det noen som har noen rallypiggdekk og selge? Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet November 24, 2002 Rapporter Share Skrevet November 24, 2002 Hvilket jorde er det snakk om?? Punkterte ene rallypiggen idag, må ha i slange(tiltak), men klart jeg blir med!!! Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet November 25, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2002 jordet\banen er i vollen.. håper å få banen ferdig i løpet av uka:) skal låne meg digitalkamera å ta noen bilder senere i dag Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet November 25, 2002 Rapporter Share Skrevet November 25, 2002 Vurderte den bilen som jordebil selv jeg :) Han du kjøpte den av går i klassen min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet November 26, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 ok.. da var bildene klare her er banen: Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet November 26, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 og bilen: Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet November 26, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 og måkern Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet November 26, 2002 Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 Fett! Skal vi prøve til helgen?? Skal prøve å få fiksa bilen ferdig til fredagen, og da må det races!! Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet November 26, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 jobber på fredag og lørdag og litt på søndag. men kan søndag kveld tenker jeg. ellers hele neste uke bortsett fra mandag. bør ha litt frost på banen men det kommer nå tror jeg :) hehe blir rått å se den bilen din in action :D Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk2 mann Skrevet November 30, 2002 Rapporter Share Skrevet November 30, 2002 Originally posted by Nox ok.. da var bildene klare her er banen: det så jo ut som en jævla behagelig bane å kjøre på. :rolleyes: Siter sierra sedan cosworth skall ønskes kjøpt.... int. i rs 500 kasse og cluthus også let's race!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norsmurf Skrevet November 30, 2002 Rapporter Share Skrevet November 30, 2002 Originally posted by mk2 mann det så jo ut som en jævla behagelig bane å kjøre på. :rolleyes: er det meninga at den skal være behagelig da? :P Siter Ford Sierra 2.0CL '88 X - BMW 320i 86' "Stovner Edition" X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90 X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86 X - Ford Sierra sedan 2.0i '89 X - Ford Granada 2.3L '83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet November 30, 2002 Rapporter Share Skrevet November 30, 2002 Originally posted by mk2 mann det så jo ut som en jævla behagelig bane å kjøre på. :rolleyes: Den er feeet å kjøre på, tro meg. Jeg har prøvd den:) Sitter konstant med et stooort glis :D når man kjører.. Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Desember 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2002 kiddie Det er ikke noen som skal være med å ralle litt på jordet da? Det er da flere folk fra Asker området her er det ikke? kiddie Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg