kwiib Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Tenkte på å bytte motor i min Golf mk1. Har nå en 1,5l stående i, men vurderer å sette i 2 liter forgasser motor fra passat e.l. Noen som har erfaring med dette? Er det mye som må byttes/fikses på? Takker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panelovn Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 passaten har jo rekkestillt motor med en helt annen gearkasse! sikkert helt andre motorfester.. Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 ikke noe problem, motoren i seg selv er temmelig lik, du bruker bare dine gamle motorfester og girkasse. nesten det samme som jeg gjorde da jeg puttet en audi 80 2l blokk inn i cabben.. men ikke velg forgasser, når du allikevel skal legge arbeid i det så ta heller å sett inn innsprut utgaven! du blir ikke skuffet iallefall Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kwiib Skrevet September 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Okay :) Vet du om jeg bare kan sette på de gamle motorfestene å sette i motoren, eller må disse modifiseres? Passer min kasse på denne type maskin? Er det mye arbeid å legge opp det elktriske o.l. hvis jeg velger en motor med innsprøytning? Takk for svaret ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kwiib Skrevet September 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Tar gjerne mot andre forslag til motorer jeg sette i! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 klikk på linken i signaturen min så kan du se litt bilder fra jeg byttet motor i min.. blokka er stort sett lik, dette gjelder oxo festene. men om 1.8gti festene er forsterket i forhold til 1.6 forgasser er jeg litt usikker på.. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Originally posted by rakriste klikk på linken i signaturen min så kan du se litt bilder fra jeg byttet motor i min.. blokka er stort sett lik, dette gjelder oxo festene. men om 1.8gti festene er forsterket i forhold til 1.6 forgasser er jeg litt usikker på.. samme fester på 1.5/1.6 og 1.8 Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kwiib Skrevet September 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Noen som har peiling på hva det koser å godkjenne min hvis jeg bytter til en 1,8 GTI motor? Bare bremsene som må endres på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 ring møller frysja og snakk med de, så sender de en liste til deg med oversikt over det som MÅ byttes.. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg