48IDA Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Kjøpte meg akkurat en 85 GTI, funker bra og sånn, men det er noen småting som jeg vil få fiksa på. Kjølevifta er ikke koblet til - kun med manuell bryter. Noen som har en idè om hvorfor? Og er det enkelt å koble den som den skal være? Motoren bruker litt olje. Noen tips til hva som kan gjøres? Har ikke tid til full overhaling akkurat nå, så det må jeg ta litt utpå vintern. Tips til god olje kanskje? Passer alle 1.6 og 1.8 fra andre toere rett inn uten problemer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 du kan prøve en tykkere olje... sitter en termoswitch på radiatoren som skal kicke igang vifta. Mulig denne er gåen og at forrige eier har koblet over bryter istedet. Du har en gti. Da passer ikke alle 1,6 og 1,8 rett inn nei. Såvidt meg bekjent er det annen topp. Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
48IDA Skrevet August 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Takk for svar, da har jeg noe å gå på. Noen som vet hvor mange hk det egentlig er i en 1.8 gti? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 112hk i GTI 8V. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Originally posted by SpeedWell 112hk i GTI 8V. 112 spinnville fullblods-travere er det i min!!! går som bare det yodude Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
48IDA Skrevet August 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Ikke mer?! ;) Neida, funker nok det. Får teste`n litt i kveld på vei hjem fra jobb. Er det noen spesielle feller på disse motorene? Hvor langt går de? Dyrt å overhale? (motoren altså), gjør mesteparten selv. All info er nyttig info - må lære mest mulig om bilen fortest mulig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Motorene går til de stopper. jeg har brukt opp 3 originale GTI 8V motorer. Holder på med nr. 4 nå, men da mer turo og intercooler. lette å overhale Siter Sjarmedes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg