Grønne fare Skrevet November 20, 2002 Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 Som alle vet bygger Ruuden ny bil i vinter men ingen eller få vet ennå hvilken bil han kommer med til neste år... derfor tenkte jeg at vi alle kunne komme med det vi har hørt og trur det er. så ser vi om vi kan avsløre Ruuden!!! Jeg vet dette er diskutert på andre forumer og i andre tråder men jeg lagde en ny Siter Hva skal jeg med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet November 20, 2002 Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 Syns en skikkelig tunet og rå Civic ville kledd han jeg...Eller en Supra... Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet November 20, 2002 Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 En pen, muskelbunt av en 3KGT Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønne fare Skrevet November 20, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 Supra syns jeg er litt oppbrukt det holder vel med et halvt dusin?? bli ikke mye show med en forhjulsgnager da... lurer på om bilen kan ha stjerne jeg??? Siter Hva skal jeg med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet November 20, 2002 Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 En Prelude da...4WS'en har bakhjulstrekk...Hehe... Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet November 20, 2002 Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 vw sharan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet November 20, 2002 Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 Turbo2 sitter vel med litt informasjon kan jeg tenke meg... :) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 20, 2002 Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 Originally posted by CivicVTEC En Prelude da...4WS'en har bakhjulstrekk...Hehe... Det har den da ikke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OMR Skrevet November 20, 2002 Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 Originally posted by CivicVTEC En Prelude da...4WS'en har bakhjulstrekk...Hehe... Enkelte må slutte å røyke sokkene sine!:rolleyes: Vet du hva 4ws står for? 4 Wheel Steering... Siter - 99 530dat - 05 AC F7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønne fare Skrevet November 20, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 Ja hvorfor ikke men trur det blir noe grommere en som så... Han er innom butikken der jeg jobber og handler utstyr og det virker ikke som dette blir et økonomi bygge Siter Hva skal jeg med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet November 20, 2002 Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 E30 M3 med turbo... Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønne fare Skrevet November 20, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 Ja kanskje det er en m3 men E30 er ikke det litt annenrangs da?? lurer litt på om det kan være en fabriks bil av ett eller annet merke jeg... Siter Hva skal jeg med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet November 20, 2002 Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 Originally posted by Grønne fare Ja kanskje det er en m3 men E30 er ikke det litt annenrangs da?? lurer litt på om det kan være en fabriks bil av ett eller annet merke jeg... Ikke mer annenrangs enn Sierra Cosworth, og det ble jo en kongebil til slutt! Håper han har den like "rein" som cossien, og ikke kjlistrer den ned med reklame, sånn som texaco-cosworthen. E'kke noe tøft det:( Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaja_marlene Skrevet November 20, 2002 Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 Originally posted by Grønne fare Ja kanskje det er en m3 men E30 er ikke det litt annenrangs da?? lurer litt på om det kan være en fabriks bil av ett eller annet merke jeg... E30 M3 evo er jo feet :P Siter Loud pipes save lives, small plates save licences. Keep up at the back! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønne fare Skrevet November 20, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 Ja du sier noe der og med en 3,8l m5 motor med turbo burde det jo virke ganske greit oxo da.. ligger ikke den E30 m3 bra på veien oxo da?? den knuste vel cosworth i slutten av 80 åra på banen Siter Hva skal jeg med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg