Dodgy Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 Har ikke lagt ut noe av arbeidene mine i det siste i ren fustrasjon. Holder på å lære meg brushing, og får det ikke til. Jeg prøver om og om igjen, og dette er det jeg holder på med for øyeblikket. Det er en Polo der jeg har brusha sideskjørt med noen luftinntak bak. Har også enkle ting som felger, soting og senking. Det siste jeg har gjort er fronten, ble ikke helt fornøyd men den er grei nok. Skal begynne på en bakfanger nå. Wish me luck! Siter Bilen min starter ikke :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 Wishing you luck.. * Du har glemt å sote på andre siden * felgen bak er skjev * Øyelokkene ser ikke ekte ut.. * Du har glemt og mekke skjermen bak.. er litt vel høy.. Håper det hjelper X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 skrinlegg øyelokka.... ikke alle biler burde ha det! men, det er jo ikke så aller verst det der! stå på! lykke til... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 hmm...er enig med de andre her... felgene var fete men jeg synes egentlig at denne bilen skal ha 13" eller 14" toms..brede dohjul :D :D men liker det jeg ser så langt Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dodgy Skrevet August 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 Her har jeg sotet de andre rutene mer. Prøvd å brushe en bakfanger. Laget til noen "Angel Lights" Fjernet noen lister. Fjernet øyelokk. Ble det noe bedre? Siter Bilen min starter ikke :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet August 25, 2004 Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 hmm... hvorfor ikke beholde lyktene originale?:rolleyes: fortsatt ikke sotet på andre siden(ser vaffal ikke sånn ut)..Bakfangeren ble bra! bortsett fra at den ser litt skjev ut.. hva med å cleane den? X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dodgy Skrevet August 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 Er ikke sikker på hva du mener med å cleane? Gå over den med Smudge tool? Skal ta de orginale lyktene tilbake. Tok slike lykter fordi jeg aldri har laget det før og hadde lyst til å prøve :) Siter Bilen min starter ikke :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet August 25, 2004 Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 nei.. du bruker clone stamp.. også kopierer du fra rett ved siden av f.eks. dørhåndtaket, også fjerner u rett og slett hele dørhåndtaker.. prøv det så skjønner du det.. X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sledneck Skrevet August 26, 2004 Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 Hei! Litt of topic kanskje, men har du det originale bildet av denne poloen i nærheten, evt. en url hvor jeg kan finne det sjøl !? hvis du gidder, kan du sende det til gunnesmo@walla.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dodgy Skrevet August 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 Originally posted by sledneck Hei! Litt of topic kanskje, men har du det originale bildet av denne poloen i nærheten, evt. en url hvor jeg kan finne det sjøl !? hvis du gidder, kan du sende det til gunnesmo@walla.com Fant bildet her Er mange bra bilder der! Polobildet som jeg brukte er her Bare hyggelig å hjelpe... Men ikke lag en mod som er penere enn min da :op Siter Bilen min starter ikke :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sledneck Skrevet August 26, 2004 Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 Takker så mye...! Er helt fersk i gamet jeg, så jeg skal ikke ta fra deg æren av og ha den peneste modden ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg