Gå til innhold

Vestfold: Post bilder av bilene deres.

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

@ Triggerhappy

 

Gi faen? Vi bare kødder og har det litt morsomt, that's all... ;)

 

Må ikke alle være så hårsåre her da...

 

--

 

Jeg tror godt at vwgolf2 f.eks. forstår at jeg tar litt i når det gjelder denne posten, men som sagt, det er alltid morsomt å erte de som er VW helfrelst ettersom det kommer alltid noen interessant svar tilbake... :)

 

Siden ingen andre kan poste bilder av bilene sine, må jo vi lage litt leven...

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by S-2000

Damn nice!

 

Lekreste interiøret av Larviksfolka iallefall, hvis det er så strøkent som det ser ut på bildet... :)

 

Lyst skinn? Oh man, that's just NICE!

 

Får satse på det blir bra.

 

Gleder meg til vi skal bort å se på den til lørdag :)

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er helt på sin plass at Espen investerer i BMW jeg gitt... Og som han sier, han er jo hjernevaska uansett, så valget var jo en selvfølge, eller hva? :)

 

Altså, og som du allerede, veit så er jeg stor fan av BMW generellt, og deres motorfilosi som deler mye likt med Honda...

 

Skulle jeg valgt tysk, så ville jeg også definitivt plukket BMW...

 

På den andre siden, så er jeg sikker på at hvis Evjen bare kunne velge japse, så setter jeg en knapp på Honda (NSX?)... ;)

 

Anyways, jeg satser på å bli med å sjekke på bilen til helga sammen med dere... På tide at du legger sykkelkarriera på hylla, og blir bilgutt, Evjen! :P

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår