Gå til innhold

Kjøpt ny bil, 1995 BMW 325ia Cabriolet

Ranger emnet


Jonte

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Batteri ute:

Bilde1885.jpg

 

Nytt batteri inn:

Bilde1888.jpg

 

Nå er polene litt høyere på dette, så jeg må kappe litt i plata over, men håper det går greit å få det til å se pent ut.. :)

Har montert nytt lys i bagasjerommet, og har valgt blått.. Siden den røde fargen var mer rosa, og dessuten er det blått lys i kondensatoren.

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og Bøjnis fikk mekket litt for ett par dager siden.. Jeg fikk ordnet slik at gulvplata gikk over batteriet, og alt er rimelig klart for oppkobling.. Jeg må kjøpe nytt lim i dag, da spraylim'et jeg har brukt til filten ikke fungerte bra til å trekke vinyl.. Så blir det trekt i dag :)

 

Ellers har jeg byttet bremsekloss føleren, og det virket først som det ikke fungerte, men lyset gikk bort fant jeg plutselig ut.. :D

 

Uansett, jeg fikk testet ut de nye TÜV godkjente bukkene mine, og det fungerte bra :)

Bilde1896.jpg

Bilde1897.jpg

 

Det var en ganske grei jobb, av med hjulet, løsne på klossen, og følge ledningen, løsne på alle festepunkter, før man kom til koblingsboksen hvor ABSføleren (trur jeg) og denne klosseføleren delte plass.. Så var det bare å koble av den gamle, og koble på den nye.. :) Bak var det litt mer knot, men samme prosedyre..

 

Bilde1898.jpg

Bilde1899.jpg

 

Ellers venter jeg på time til eksos, og håper på telefon fra gutta i dag.. Blir bra det.. :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gitt opp dette med slisser og hvilken vei de skal stå...jeg monterte iaf mine slik det stod på skivene. Sto høyre og venstre på de. Mens andre mener slissene skal peke slik som de her gjør på Jonte sin bil.

 

http://img.photobucket.com/albums/v162/sanner/BMW%20318IS%20coupe/IMG_6843].jpg[/img

 

Da har nok du montert de rett, iom at det sto at de skulle monteres slik, og logikken sier også det. På din står di slik at bremsestøv å slikt blir kastet "utover" fra slissen.

2002mod E46 320 M-Sport2 ESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. la oss begynne fra venstre:

 

Han i rød t-skjorte har mistenkelig smale øyne, akkurat røyka seg stein?

 

Han i blå skjorte med oransje kors på, ser ut som at han lager sussetrut og jobber hardt med å perfeksjonere samme ansiktsuttrykk som Victoria Beckham.

 

I midten ser vi den svenske rapperen Petter.

 

Nestemann er en svensk jente fra Arvika, hun driver med langrenn og curling, og heter Ida.

 

Sistemann var lett, Christian Grindheim som spiller for Vålerenga!

 

 

Lenge siden jeg lo så godt hahahaha lætis fortsatt haha:titties:

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår