Gå til innhold

Noen som har film fra Bilmekaniker treff 20.08.04 ?

Ranger emnet


Gringo

Anbefalte innlegg

Originally posted by Gringo

Som topic sier.

 

Så det var mange som filmet der i går og lurte på om det var noen som fikk filmet Super Touring bilen ? Er egentlig ute etter ett klipp av den når den kom ut av "breisladd" svingen og kjørte gjennom vanndammen og sprutet "litt" :D

 

Jeg var der med ett kamera i hver hånd.

Hvilken bil mener du egentlig? Kan lete gjennom materialet og se om jeg fikk det med.

Thomas

 

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mirus

 

Jeg var der med ett kamera i hver hånd.

Hvilken bil mener du egentlig? Kan lete gjennom materialet og se om jeg fikk det med.

 

Mener den Audi`n som er sølv og rød, med de grå felgene og uten skjermbreddere. Den kjørte forøvrig uten fanger i går.

Instant maniac - just add wheels!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etterlyser bilder og evt film fra svart honda crx vtec...en kammeraten min sin...men han og jeg er grise hypp på å få sett på noe hehe

nå værende bil: =)

 

 

-Honda CRX v-tec 91mod

-Peugot 206 99mod 1,6xs (NB! til salgs,16"1000migila.falken 205x45,air fitler kit,simons effekt annlegg3",cd/radio/senket 40mm,blå,gi bud ;)bilder kommer)

 

Tidligere biler:

 

- opel kadett solgt til herrene av RDL prosjekt

-Nissan Cherry GT Turbo Intercooler

-BMW 325 e30

-Opel corsa 1,3 gt sport

-BMW 320 e30

http://www.kris.1000lecie.pl/crxpics/Honda%20CRX-1.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by shaniboy

etterlyser bilder og evt film fra svart honda crx vtec...en kammeraten min sin...men han og jeg er grise hypp på å få sett på noe hehe

 

Hmm, grus og parkeringa i slakteren? ;)

 

Men hva er det som er gjort med crxen? hørte at det var gjort mye med den for at den skulle gå bedre?

Mvh David Vingerhagen

Kjører en rød crx vt moddet med bremser og R dekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei..er ikke gjort så utrolig mye enda..han han venter på integra type r motor =) så blir det no turbo og sånt ;) nå er det vel ca 200gamp i den tror jeg..har ikke fått målt...

nå værende bil: =)

 

 

-Honda CRX v-tec 91mod

-Peugot 206 99mod 1,6xs (NB! til salgs,16"1000migila.falken 205x45,air fitler kit,simons effekt annlegg3",cd/radio/senket 40mm,blå,gi bud ;)bilder kommer)

 

Tidligere biler:

 

- opel kadett solgt til herrene av RDL prosjekt

-Nissan Cherry GT Turbo Intercooler

-BMW 325 e30

-Opel corsa 1,3 gt sport

-BMW 320 e30

http://www.kris.1000lecie.pl/crxpics/Honda%20CRX-1.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe :) Du som kjørte en rød en eller?

 

Gikk da godt rundt der, på det sleipe føre den. Litt agresiv kjøing på gulflagg til tider men;)

- 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane

- 2015 Passat 2,0l 150hk TDI

- 2015 Zoe R210

- 1998 Corolla 1.3
x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Speeder

hehehe :) Du som kjørte en rød en eller?

 

Gikk da godt rundt der, på det sleipe føre den. Litt agresiv kjøing på gulflagg til tider men;)

 

Kjørte den røde ja, var kansje litt aggresiv kjøring, men man så jo at det var klart når man kjørte hardt... var jo gulflagging halvparten av tiden jeg var utpå eller noe :(

 

Framdekka mine funket ikke noe videre så det var ikke noe mer å gi samt at man kunne ikke ta de helt harde oppbremsingen. Slet i slakteren pga motorbrems som låste hjula etter at jeg var ferdig med å bremse opp (litt ekstra glatt der).

Mvh David Vingerhagen

Kjører en rød crx vt moddet med bremser og R dekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mirus

Film kommer i løpet av natten.

http://san.arheim.no/Rudskogen200804.mpg (211mb)

 

Fikk ikke med uhellet med Audien desverre. [/b]

 

tnx for bilder.

 

Venter spent på filmen :) (er blackice på irc #bliforumet.net om du gidder å skrike ut når du er ferdig med den!?).

Mvh David Vingerhagen

Kjører en rød crx vt moddet med bremser og R dekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår