JChE Skrevet Mai 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2009 Gammal mazdalavista jo! Gt eller? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Mai 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2009 Er det dyrøy-fargene du har..? :p Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mai 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2009 (endret) Hehe, nei er nok en gammel sliter av en 2liter gasser.. Helt original med 95 slitne ponnier. Jeg for min del skal ikke konkurrere. Bare herje og få ut litt aggressjon ;) esbandos: stemme det :p Endret Mai 22, 2009 av Margido Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mai 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2009 Hehe, nei er nok en gammel sliter av en 2liter gasser.. Helt original med 95 slitn ponnier. Jeg for min del skal ikke konkurrere. Bare herje og få ut litt aggressjon ;) esbandos: stemme det :p Hehe, høres lurt ut å få ut litt aggresjon :D Kjørte fletta av en 626 gt med corollaen min for noen år siden husker jeg, men tror ikke den mazdaratien gikk som den skulle. Til de som ikke har prøvd det, det er overraskende hvor godt en corolla AE82 med 1,6 forgasser går altså :D 85hk og ingen turtallssperre, bare ventilflyt som begrenser turtallet! Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mai 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2009 Hehe :p Tja GT versjonen (i GC karrosseriet) har 120hk og 200nm, mens GT motoren i GD karosseriet (1987-1992) har 148hk. (husker ikke dreiemomentet) Skal visst flytte litt på seg, men noe voldsomt er det ikke ;) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mai 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2009 a-finale som gikk dritt i første sving, bestemte meg for å kjøre for publikum og det ser da publikums-vennlig ut. 6 bud så den blei igjen på bjørkelangen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet Mai 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2009 var på mitt første løp med rwd i helgen :P så var en golf å prøvde å ta spore mitt ut av start :P endte med total havarert golf (2 runder på tak) å ut å sladde mere =P Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mai 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2009 Åjda :p Men de baklyktene. Må ikke de fjernes? Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Mai 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2009 Kan fint ha orginale baklykter.. Sålenge dem tilfredsstiller kravene etter boka.. :) Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Mai 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2009 a-finale som gikk dritt i første sving, bestemte meg for å kjøre for publikum og det ser da publikums-vennlig ut. 6 bud så den blei igjen på bjørkelangen. privat foto eller finni det på nett? lå selv bittelit bre den dagen:P Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Mai 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2009 off, kommer til å savne den bilen noe sinsykt foresten:( Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mai 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 hæææ? harru kasta'n? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mai 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 skal forresten se hva jeg finner av bilder ole Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Mai 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 fatter'n skal klemme den flat sier han,, han gidder ikke mere utgifter på den, jeg kjørte jo rådebank i den når jeg kjørte opp på lastebilen:( derfor jeg kjørte kadett med volvo møkkamotor på kraby:( ja gjør det:) det er altid stas:! hvem er foresten hu på tryne bok som hadde bilde av meg? Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mai 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 ja det skjønner jeg, men faen a, kunne jo putta en gammal 12v sekser i den da? det har dere vel?. fant kun et bilde, det tagga jeg deg på fjesfaen med. hu dama er med i sus og dus, tar en masse bilder på løp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg