Dr_S Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 "Idag tok bilen min fyr...hvorfor??" "Jeg skal ha KN filter, hvor? Pris?" "Hvordan legger jeg ut bilder her?" "Er neonlys lov?" "Golf 2 stjålet" "Er det lov med tåkelys og nærlys?" "hvorfor slettet dere posten min, nazimoderatorer?"" "HAHAHAHAHAHAH" Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Merkelig at det kommer så mange slike tråder når vi åpenbart er klar over at dette er elendige Topic's... Vi burde ha lært :P En til: "Jeg er blakk, hvordan trimme konebilen til 400HK uten å bruke penger?" Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 "Jeg er blakk, hvordan trimme konebilen til 400HK uten å bruke penger?" Supra-forum; I'm on a budget, how to gain 400 rwhp? Likte dine tre godt elgen :D :win I second that! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 "Hvordan få mer hester i min 316?" "Luftfilter, grenrør, chip og wunderbaum. Dette fikk jeg 60 hk av" Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Bentley forum -I used the ash tray today. How do I replace it? Mercedes forum -My '98 E class just burnt another bulb, dealer charged me $130 to replace it, did I get burned? Lada forum -My shifter came out in my hand on a hard 1-2, how do I put it back in? -My exhaust fell off, I went to pick it up and I've had this strange burning sensation ever since, what happened? /QUOTE] Favorittene, lo av LADAforum så jeg holdt på og falle av stolen Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg