Gå til innhold

Erfaring med Powerzone?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg bestiller direkte hos tuningfirma utenlands, importør (seriøse) og gjerne direkte hos utvikler (f.eks Green Air). Da styrer jeg selv leveringstiden og det er lettere å vente en måned eller to når man har den direkte kontakten

Feks han som ventet 4 mnd på Supersprint så kan det bestilles direkte hos Supersprint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by eGtTurbo

Hvor mange her har egentlig blitt rævkjørt av Powerslow i form av å ikke fått pakken innen rimelig tid?

Jeg for min del bestille fjærbeinstag for 2.5 mnd siden. Har ikke fått det og de svarer ikke på klagemail.

DRITT

Det er flere lignende tråder her inne allerede om PowerZone. Helt fra forumets spede begynnelse.... lærer de aldri ???

:rolleyes:

Problemer med Powerzone 1

Problemer med Powerzone nr 2

Også nevnt i denne tråden

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by eGtTurbo

Hvor mange her har egentlig blitt rævkjørt av Powerslow i form av å ikke fått pakken innen rimelig tid?

Jeg for min del bestille fjærbeinstag for 2.5 mnd siden. Har ikke fått det og de svarer ikke på klagemail.

DRITT

Jeg har bestillt Senkesett der for litt over ett år siden.... De har lovt meg de vær måned de siste 8 månedene... men nå har jeg fått KW isteden... **SJOHO**:hello: (ikke på Power Zone) :ssip:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte først H&R senkefjærer til Type85-Quattroen min, og de kom på dagen 3 uker etter. Deretter gule Koni til samme bil, også de ble levert presis etter 3 uker. Blir ikke å handle der igjen, da de tar grov overpris, og en får ALLE varer mye billigere andre steder (les: direkte fra Amerika uten moms).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jaktet en del på butikker med utvalg i utlandet, som sender til norge -- men er ikke mange av dem. Kan ikke noen av dere som har erfaring med det, dele litt med oss andre da? linker til butikker?

Har funnet 1 sjappe i USA som jeg driver å handler med nå, men vil ikke si noe om dem før jeg har fått første sendingen derifra.

Eneste utenlandske butikk jeg har handlet med før, som var en positiv opplevelse, er http://www.scanstyling.dk

Så...noen med noen http://www.adresser-til-sjapper-som-sender-til-norge.com ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider