Volvo_madness Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Har en b230f motor til salgs med 5 trinns kasse og alt av ledningsnett og greier!!Noen som er intressert???:cool: :cool: :cool: :cool: :cool: Siter Mmmm....Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvosix Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_madness Skrevet August 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Hei!Jeg veit ikke helt jeg....gi meg et bud så vurderer jeg det! Siter Mmmm....Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 interesert i å selge svinghjulet ditt? Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_madness Skrevet August 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 hei!selger helst alt komplett...! =) Siter Mmmm....Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Pris komplett da? Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_madness Skrevet August 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 hmm for bare motor eller motor og girkasse og mellomaksling???gi meg et bud så vurderer jeg det! =) Siter Mmmm....Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Bare motor. Egentlig litt dumt av meg å kjøpe motor kun for svinghjulet, men spørs hva du skal ha.. Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_madness Skrevet August 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 jeg har ikke peiling =) Siter Mmmm....Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 1000lapp for kun motor... Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Hvilken årsmodell er det? Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_madness Skrevet August 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Årsmodell er jeg litt usikker på....!1000 kr høres ikke helt gærnt ut det....skal tenke litt på det...vil egentlig bli kvitt alt på en gang men som sagt....jeg skal vurdere det! Siter Mmmm....Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Har du vurdert litt? Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_madness Skrevet August 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 vurdert hva???har litt dårlig minne jeg serru =) Siter Mmmm....Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
parelius Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Originally posted by Volvo_madness Årsmodell er jeg litt usikker på....!1000 kr høres ikke helt gærnt ut det....skal tenke litt på det...vil egentlig bli kvitt alt på en gang men som sagt....jeg skal vurdere det! Siter -Volvo 240 AT -Golf II 84 mod. (Til salgs) -Honda Accord Aerodeck 2.0 EXI 86 mod. (Ferdig og i daglig bruk etter opppussing) x Mazda 626 1.8i 91 mod. x Ford Sierra Cosworth Sedan 88 mod. Steg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg