agjell Skrevet November 15, 2002 Rapporter Share Skrevet November 15, 2002 Skulle til jobben i dag i drittværet, og midt i en lang slak sving mistet jeg grepet fullstendig, så bar det rett i autovernet :( Hvis noen vet om noen billige opprettere i Oslo-området hadde det vært fint. Hvis noen her på bilforumet er bilopprettere, kan du/dere estimere hva dette vil koste meg? Jeg tipper en 5-6 tusen selv. Fy faen så kjipt :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet November 15, 2002 Rapporter Share Skrevet November 15, 2002 Huffda, det var trist :( Må nok skuffe deg med prisen litt. Det ser ut som om panseret har fått en smell også ? Hvis de er tilfelle så ser vi på rundt 12 - 15 tusen for en veiledende "hvit" jobb. Dessverre. Det finnes billigere måter og gjøre det på, men dette er hva som må gjøres: sånn ca... Lakk & rep av fanger. Skifte lykt Rett & lakk skjerm (muligens lønner det seg og bytte denne) Rett & lakk panser.( er skaden liten, trenger ikke hele lakkes) + mulige skjevheter i innfestinger for lykt, grill og skjerm som du ikke ser før du demonterer det hele. Kjip start på helgen well Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet November 15, 2002 Rapporter Share Skrevet November 15, 2002 Faen meg leit det der :( Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
agjell Skrevet November 15, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2002 Panseret har det faktisk gått bra med tror jeg (bildet viser det kanskje dårlig). Det er nok litt skjevt, men det er veldig lite, ingen bulker ihvertfall. Fangeren er også utrolig nok nesten uskadd, ingen bulker i denne heller, men kanskje noen skjevheter. Lyktene spratt av en eller annen grunn ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
agjell Skrevet November 15, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2002 Litt lettere å se skaden i lyset, her er noen oppdaterte bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet November 15, 2002 Rapporter Share Skrevet November 15, 2002 Panseret & fangeren ser jo ikke så gal ut, men det er garantert en del jobb i konstruksjonen innenfor skjermen. Slikt kan fort bli dyrt, dessverre. Det der må du nesten få en oppretter til å se på, vanskelig å anslå pris med slike skader som først kommer for en dag når det demonteres. Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
agjell Skrevet November 15, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2002 jeg kom heldigvis nettopp på at nabo'n min er biloppretter. jeg har kjent han ca 10 år, så han gjør det kanskje billig for meg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet November 15, 2002 Rapporter Share Skrevet November 15, 2002 Synes ikke det så så jævlig ut jeg, er det noe som er krøllete på innsiden av skjermen, er det neppe så ille. Skjermen må nok byttes men... Kondolerer forresten! Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
agjell Skrevet November 15, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2002 har nettopp vært hos bilmekaniker-nabo'n min, og jeg likte det jeg hørte :) støtfangeren er grei, panseret må rettes litt. grillen, sideskjermen og lyktene må byttes. pris på arbeid og deler kommer på rundt 6000 til sammen, nå ble jeg happy :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet November 15, 2002 Rapporter Share Skrevet November 15, 2002 Kondolerer... se det positive med det... nå har du jo en unnskyldning for å kjøpe emblemfri grill og golf IV lykter:D :D Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
agjell Skrevet November 15, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2002 Originally posted by nitewlkr Kondolerer... se det positive med det... nå har du jo en unnskyldning for å kjøpe emblemfri grill og golf IV lykter:D :D Jepp :D Akkurat det jeg også tenkte på :) Jeg hadde ikke tenkt å gjøre det før sommeren, men nå kan jeg like gjerne gjøre det med en gang. Vet du om noen som selger Golf griller i Oslo-området? Jeg kan jo også kjøpe 2 sideskjermer med en gang og få de breddet så de passer de kommende 17x8 eller 16x9 sommerhjulene :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet November 15, 2002 Rapporter Share Skrevet November 15, 2002 vet ikke i farta... bestilte fra http://www.autospar.no selv... tok kun ett par dager.. møller har jo kamei grill for de som liker den ellers så er det vel ikke noen "stylingsjapper" i nærheten av oslo.. Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet November 15, 2002 Rapporter Share Skrevet November 15, 2002 kan hende de har det på : http://www.caprizonetuning.com http://www.powerzone.no eller .com :P http://www.tuning.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
agjell Skrevet November 15, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2002 Jeg klarer ikke helt bestemme meg for hvilken grill jeg skal kjøpe til golf'en. Valget står mellom: Kamei Vanlig emblemfri med 2-riller: Personlig heller jeg mest mot Kamei'en, men jeg vil gjerne høre andres meninger også :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet November 15, 2002 Rapporter Share Skrevet November 15, 2002 Emblemfri uten tvil.... just my 0.02$ Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg