Lill Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Den som lever får se!! ;) Blir nok diverse forandringer til våren! thumpsup Siter ****************** **Scrape The Planet** ****************** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Originally posted by Jay haha, jeg har senka min 2cm ;) du har 10? :p og min er 5cm høy nå elns og din er ... 20-30? ;) koselig med v8 lyd som putrer forbi av og til, flyttet til stabekk i helgen foresten, så putre forbi der litt også ;) men blir vel en helgebil med v8 snart :) ble fristet av den pontiacen han fyren solgte på forumet her.. det hadde vært noe ;) hva skal du kjøre fremover? rekorden? min pontiac?? Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Originally posted by Jay haha, jeg har senka min 2cm ;) du har 10? :p og min er 5cm høy nå elns og din er ... 20-30? ;) koselig med v8 lyd som putrer forbi av og til, flyttet til stabekk i helgen foresten, så putre forbi der litt også ;) men blir vel en helgebil med v8 snart :) ble fristet av den pontiacen han fyren solgte på forumet her.. det hadde vært noe ;) hva skal du kjøre fremover? rekorden? elns? Eller noe sånt? Whatever. Vel, putre forbi blir litt vanskelig, da jeg er V8-løs etter helgen (Har kjøpt en kasse øl for å drukne mine sorger på lørdagen.... -Ok da, feste! *ingen sammenheng med at pickup'en blir solgt*) Skal sitte på med Oslo Sporveier fremover, blir møkk å ta banen til og fra Oslo hver dag, men funker nok. Rekorden tror jeg blir kjørbar til neste år engang, hvis jeg ikke får noen flere planer som utsetter enda mer. Sparer uansett halv årsavgift og omreg på å registrere den til neste år, i motsetning til i år ('75mod...) Blir vel egentlig ikke V8-løs, har jo 4 sb-motorer og en blokk liggende til en vakker dag... Eller et "bra" prosjekt, vi får se. Siter Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stepside Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 hmmm..... Hvorfor bygger ingen om en corvett til pickup.......? :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 17, 2004 Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 gi en input på hvordan det føles å ta i rattet første vinterdag da :) når det er godt og kaldt ute... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet September 17, 2004 Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 Originally posted by stepside hmmm..... Hvorfor bygger ingen om en corvett til pickup.......? :-) ??? Har sett flere bilder av både pickup- og stv-Corvetter... STYGT er det uansett! (Min mening hvertfall) Siter Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lill Skrevet September 19, 2004 Rapporter Share Skrevet September 19, 2004 Originally posted by bjirn gi en input på hvordan det føles å ta i rattet første vinterdag da :) når det er godt og kaldt ute... Hehe... brr.... fryser fast :eek: Skal gi pickupen et trygt og godt varmt sted å stå for vinteren.... ;) Siter ****************** **Scrape The Planet** ****************** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lill Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 foto: espen skogen, max power. Siter ****************** **Scrape The Planet** ****************** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 seriøst grom bil! driver og leker med tanken på og kjøpe en chevy pickup ss454 og leke litt med høyden på den..men min bedre halvdel påstår at det ikke er så bra familie-bil,gjenstår fortsatt litt overtaling:) Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lill Skrevet August 25, 2009 Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 Om noen er int i kjøpe bilen, ta en kikk her: http://www.moldestuket.com/forum/viewtopic.php?t=4305 Siter ****************** **Scrape The Planet** ****************** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg