Breisladdern Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Kjører du på rødt lys neste gang? høyreklikk, Lagre som Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 kjører en del ganger på rødt. når det er seint på natta og null trafikk... da nekter jeg å vente... og ellers passerer hvis jeg ikke rekker det gule lyset så gasser man på. men denne var rett og slett DUM!!! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Mannen går også på rødt, dette skal være ett ekte opptak, bl.a. blir denne saken nevnt av en rekke nettaviser i USA. Fotgjengeren skal ha overlevd pga. av at bilen som lander over han lander med fordypningen etter påkjørselen over han, dermed treffer ikke bilen han skikkelig, snakk om flaks. Når alt dette er sagt, syns jeg det er noe muffens med skyggen til fotgjengeren, og jeg utelukker ikke at hele greia er iscenesatt av myndighetene med story i media og det hele. Det har blitt satt ut større løgner enn dette i Amerikanske media før, stikkord WMD. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 har blitt posta før:rolleyes: ikk for å være negativ liksom, heh:) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Originally posted by fcuk Når alt dette er sagt, syns jeg det er noe muffens med skyggen til fotgjengeren, og jeg utelukker ikke at hele greia er iscenesatt av myndighetene med story i media og det hele. Det har blitt satt ut større løgner enn dette i Amerikanske media før, stikkord WMD. ikke første gang myndigheter har 'iscenesatt' ulykker for å vise skremselspropaganda om fart nei.... Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Hei. Så denne idag (*-den er sikkert gammel). Den er nok ikke ekte, men den får deg til å tenke. (Den er ikke gørrete, men den gjør jo at du tenker litt. Og så er det litt kokko slutt på den...) Accident mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisDude Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Originally posted by Breisladdern Kjører du på rødt lys neste gang? høyreklikk, Lagre som Her er litt mer info im den samme saken. http://www.snopes.com/photos/accident/carcrash01.asp Siter Passat 1.8T variant Bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Originally posted by mazdafun Hei. Så denne idag (*-den er sikkert gammel). Den er nok ikke ekte, men den får deg til å tenke. (Den er ikke gørrete, men den gjør jo at du tenker litt. Og så er det litt kokko slutt på den...) Accident mvh Sykt... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 åj.. måtte se den ett par ganger.. syke greier.. Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 damn...fikk hodet mitt til og snurre et par ekstra omganger i allefall.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dozer Skrevet August 7, 2004 Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 Jeg skjønnte faktisk midt i filmen hva hele plottet var....... men alikavel, verden er et sykt sted og være.... Siter 1992 Audi S2 2000 VW BORA 1.9 TDI x 1986 VW GOLF 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Mulig jeg er dum, men jeg skjønte den ikke tror jeg. :rolleyes: Noen som vil forklare? doh Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlyingVeeVee Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 På slutten ser du jo at foreldrene "ofrer" guttene sine for penger... De får jo masse i erstatning fra bilsjåførene... Jeg kjører ikke på rødt lys. Siter UTSOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg