Cooolman Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Jeg lurer på om det går ann å få tak i 80mm senking til Audi 80 cc 86 modell.. Har senka min 60mm hele veien. men det blir ikke lavt nok framme, derfor så lurer jeg på om jeg skulle bytte fjærer... Men er usikker på om det går ann å få tak i så lave fjærer til denne bilen? Eller hva er det laveste man kan få tak i??? Noen som kan hjelpe meg her??? THNX Siter VW Golf III GL 96 modell, lakkerte fangere++ stort stereoanlegg, 16" RH ad cup (215/40/16) hvite blinklys rundt om, hella tåkelys, helrøde hella baklykter Audi 80cc 86 modell, 15" ATS, 60mm senking, sota ruter, et rått anlegg (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen_mg Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Originally posted by Cooolman Jeg lurer på om det går ann å få tak i 80mm senking til Audi 80 cc 86 modell.. Har senka min 60mm hele veien. men det blir ikke lavt nok framme, derfor så lurer jeg på om jeg skulle bytte fjærer... Men er usikker på om det går ann å få tak i så lave fjærer til denne bilen? Eller hva er det laveste man kan få tak i??? Noen som kan hjelpe meg her??? THNX Enkleste måte...kjøp justerbart senkesett...da får du den høyden du vil, Både foran og bak. =):D :D :D Siter http://www.volvo-racing.i2.no Volvo 242 Turbo Volvo 242 Turbo banebil 1984 Volvo 244 Arbeidsbil/Reservebil 1987 BMW 320d touring E46 2001(Familiebilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Lages dette i det heletatt til Type 85? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen_mg Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Originally posted by Øyvind Ryeng Lages dette i det heletatt til Type 85? Tja, det var det da...er faktisk ikke sikker på det du.. hadde det på min 86, men det blir jo noe helt annet... rart om ingen har laget justerbart til type 85 da men... Siter http://www.volvo-racing.i2.no Volvo 242 Turbo Volvo 242 Turbo banebil 1984 Volvo 244 Arbeidsbil/Reservebil 1987 BMW 320d touring E46 2001(Familiebilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK5 RS 2000 Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Mener man får justerbart til 90 typ 85 så da er det vel anntagelig å få til 80 oxo... men er jo bare å sjekke litt hos diverse forhandlere osv det. Siter vi skifta ut ford mot volvo! så kasta vi volvoen på dynga! Å kjøpte audi! minst problemer med go tysk kvalitet!!! 84 Audi 90 2.2E 83 Audi 80 quattro prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Jamex selger 80 mm senk til denne bilen. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cooolman Skrevet August 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Okey.. da må jeg kjøpe nytt senkesett framme!!! Men jeg har sportsdempere på bilen, kan jeg sette 80mm fjærer på dem eller er jeg nødt til å bytte demperne slik at både demperne og fjærene er 80mm?? Noen som har peiling på dette??? I såfall så kjøper jeg nye 80mm fjærer framme og setter på senkeskåler så håper jeg at den blir lav nok framme.. ;) Siter VW Golf III GL 96 modell, lakkerte fangere++ stort stereoanlegg, 16" RH ad cup (215/40/16) hvite blinklys rundt om, hella tåkelys, helrøde hella baklykter Audi 80cc 86 modell, 15" ATS, 60mm senking, sota ruter, et rått anlegg (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Originally posted by Cooolman Okey.. da må jeg kjøpe nytt senkesett framme!!! Men jeg har sportsdempere på bilen, kan jeg sette 80mm fjærer på dem eller er jeg nødt til å bytte demperne slik at både demperne og fjærene er 80mm?? Noen som har peiling på dette??? I såfall så kjøper jeg nye 80mm fjærer framme og setter på senkeskåler så håper jeg at den blir lav nok framme.. ;) Subber ikke bilen din med 60mm senking? offtopic. Hvordan felger (dimensjon) har du på bilen? jeg sliter med subbing allerde før den er ordentlig senket med mine 205-45-16" hjul. Du har ikke noen bilder av bilen a? er litt nysjerrig på å se på andres 80cc'r her på forumet. MVH Henrik (audifanatic) Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cooolman Skrevet August 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 Originally posted by audifanatic Subber ikke bilen din med 60mm senking? offtopic. Hvordan felger (dimensjon) har du på bilen? jeg sliter med subbing allerde før den er ordentlig senket med mine 205-45-16" hjul. Du har ikke noen bilder av bilen a? er litt nysjerrig på å se på andres 80cc'r her på forumet. MVH Henrik (audifanatic) Hei! Bilen min subber ikke med 60mm senking nei, men jeg har 15" på bilen da.. (195/50-15) Bilen min stuker liksom feil vei.. (Høy foran og skam lav bak, subber i skjermene bak dersom jeg har folk i baksetet) men kan jeg ikke få mail-adressa di så kan jeg sende flere bilder av bilen min.. Også om du kan sende tilbake?? Syns det er ålreit å se hvordan andre har gjort det men sine biler etc.. slik at man kan få tips liksom.. MVH Henrik A. Bohman Siter VW Golf III GL 96 modell, lakkerte fangere++ stort stereoanlegg, 16" RH ad cup (215/40/16) hvite blinklys rundt om, hella tåkelys, helrøde hella baklykter Audi 80cc 86 modell, 15" ATS, 60mm senking, sota ruter, et rått anlegg (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 Originally posted by Cooolman Hei! Bilen min subber ikke med 60mm senking nei, men jeg har 15" på bilen da.. (195/50-15) Bilen min stuker liksom feil vei.. (Høy foran og skam lav bak, subber i skjermene bak dersom jeg har folk i baksetet) men kan jeg ikke få mail-adressa di så kan jeg sende flere bilder av bilen min.. Også om du kan sende tilbake?? Syns det er ålreit å se hvordan andre har gjort det men sine biler etc.. slik at man kan få tips liksom.. MVH Henrik A. Bohman Det er noe med den Audi 80cc'n som gjør at ræva henger litt, er det på min og uansett, jeg kan ikke ha folk bak i bilen lengre, fordi da subber den i vær minste lille dump. mail adresse: bygg_mester86@hotmail.com Det er utrolig kult å se på andres Audi 80'r ja. du kan jo gå inn på:http://photobucket.com/albums/v336/henhau/audi80/ for å se på de få bildene jeg hittil har tatt av Auda'n.[ Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg