GTI_Biatch Skrevet August 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 Originally posted by Mandel men det er så altfor oppbrukt :( det er sant det at det er oppbrukt....når jeg har satt på det jeg skal ha på bilen så får jeg se om det kanskje passer bedre med jetta front...men det vil jo tiden vise!!:D Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 er kanskje litt sent men..grattis med ny bil;) :D :D Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet August 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 Originally posted by MSpeed er kanskje litt sent men..grattis med ny bil;) :D :D takktakk....:) bedre sent enn aldri....hehe...:D Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 Originally posted by miss_acoupe takktakk....:) bedre sent enn aldri....hehe...:D er sant det ja;) men jeg skal gi deg et lite tips..ikke jetta front;) :D hehe....liker ikke den fronten på en golf... Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet August 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 Originally posted by MSpeed er sant det ja;) men jeg skal gi deg et lite tips..ikke jetta front;) :D hehe....liker ikke den fronten på en golf... :) Har ikke noen planer om jetta front enda i hvert fall...hvis det noen gang blir jetta front så blir i så fall det når bilen er ferdig,og det blir leeeeeenge til....:D Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|nF Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 snax med jetta og emblemfri grill da:cool: Siter -vw golf II 1.8 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 Originally posted by Pibz` snax med jetta og emblemfri grill da:cool: endelig en som er enig! :D får man forresten jetta1 lykter over på golf 1 ? aner ikke hvordan jetta 1 lykter ser ut men..de er kanskje runde de også? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobias1600 Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 GTI sier du? Syntes det så ut som vanlig GL interiør jeg..... Siter 1985 VW Golf II cl 1,6 1961 VW T-1 1200 deluxe 1,6 1986 VW Golf II cl 1,6 (hugget) 1972 VW T-2 Transporter Sika 2,0 (solgt) 1996 Citroën ZX 1,4i (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 2 lykter med emblemfri grill er oppbrukt? og det er liksom ikke Jetta front på golf 2? nei huff.. ikke engang tenk tanken å sett på jettafront.. da kommer jeg og river det av. MYE penere med to lykter og emblemfri grill MIN SMAK! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet August 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 Originally posted by tobias1600 GTI sier du? Syntes det så ut som vanlig GL interiør jeg..... Det er en GTi jah..forrige eier skiftet til GL interiør fordi at GTi interiøret var slitt og stygt.... Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sam Skrevet August 25, 2004 Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 Originally posted by acoupe 2400,- på biri bilopphøggeri :) svarte for deg jeg snuppa ! Plukket de for deg eller plukket du selv? Fikk anslag på 2000,- for servo om jeg plukket selv og 800,- for sentrallås m/alt jeg trenger for å installere (ledningsett, brytere etc). Gjenstår bare å finne noen som kan plukke for meg eller forhandle litt med folkene der borte :) Siter Passat 1.8T '98 - Kjøpt 02.08.07 Golf 1.6 '88 - Kjøpt 20.08.04 - Til salgs med alt av deler jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet August 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 Originally posted by sam Plukket de for deg eller plukket du selv? Fikk anslag på 2000,- for servo om jeg plukket selv og 800,- for sentrallås m/alt jeg trenger for å installere (ledningsett, brytere etc). Gjenstår bare å finne noen som kan plukke for meg eller forhandle litt med folkene der borte :) De plukket det av,da jeg ringte for å høre om de hadde servo så hadde de nettopp plukket av en golf.....Jeg har også ringt på lunds bilopphugging og der sku jeg få servo for 3000 kr hvis jeg plukket det av selv...2000 kr for å plukke det av selv hørtes jo ikke ille ut da...:D Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet September 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Nå har vi endelig begynt med montering av servo, men det er noe vi ikke får til så jeg lurte på om noen har et bilde av innfestninga av servopumpa ved dynamoen,hvis noen som har servo på golfen sin som kunne prøvd å tatt et bilde av det så hadde det vært kjempefint!:D Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Om det er noen hjelp så skal pumpa henge her: Skrudd i den justeringsskruen der, og en skrue i blokka, på flaten hvor bunnpanna er skrudd. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet September 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Originally posted by SpeedWell Om det er noen hjelp så skal pumpa henge her: Skrudd i den justeringsskruen der, og en skrue i blokka, på flaten hvor bunnpanna er skrudd. oki....skal sende det videre til de som skal fikse det..hehe....takk:D Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg