GTI_Biatch Skrevet August 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Originally posted by NoFear Gratulerer med Golf da! GTI er saker! Bra det er flere jenter som har skjønt d! Men vær så snill da, ikke noe jettafront..... :) Takktakk!!:) Det blir ikke noe jetta front nei,blir 2 lykters med emblemfri grill!!:D Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet August 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Originally posted by NoLimit Traktorvei? nei takk. Nå var det DU som sammenliknet bilen til Lene med en traktor. Ikke jeg. ;) :D Tørr du ikke da gammer'n??:D Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet August 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Originally posted by Mandel hehe, u got it Så frekt!!:D Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Originally posted by miss_acoupe Tørr du ikke da gammer'n??:D hmmz... ikke ta den der... da må jeg pent dra å prøve høydehuset ditt en dag.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet August 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Originally posted by NoLimit hmmz... ikke ta den der... da må jeg pent dra å prøve høydehuset ditt en dag.. ;) hehe....:D bilen min er verken en traktor eller et høydehus!!angry Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet August 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Jeg har snakket med en kamerat av familien som har litt greie på bil om jeg får satt på åpent luftfilter på bilen min og han sa at det ikke går! Men på autospar så selger de åpent luftfilter til bilen min,og jeg har lyst på åpent luftfilter så er det noen her som vet om jeg får satt på det på bilen min??:D Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 det går nok det.. alle motorer kan ha åpent luftfilter.. la stian få kikke på det, så finner han sikkert ut hva som trengs.. billige åpne luftfiltere på torshov nå også sier stian..225.- eller noe Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet August 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Originally posted by Mandel det går nok det.. alle motorer kan ha åpent luftfilter.. la stian få kikke på det, så finner han sikkert ut hva som trengs.. billige åpne luftfiltere på torshov nå også sier stian..225.- eller noe Jepp...har veldig lyst på det!!:) får vel la stian ta en kikk på det da...:D Skal du ikke trene i dag da?? Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 nope, måtte hjelpe til med noe hjemme Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet August 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Originally posted by Mandel nope, måtte hjelpe til med noe hjemme oki...daså!! Mamma synes at bilen din var skikkelig fin da...hehe...:D Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 hehe du får hilse og si takk :) var og leverte no gave saker til ei venninde av mamma Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet August 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Originally posted by Mandel hehe du får hilse og si takk :) var og leverte no gave saker til ei venninde av mamma oki...tøft!!:D Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet August 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Originally posted by Orph Skal ganske voldsom ombygging til for å få til å sette på konfilter hvertfall... Du kan jo sette inn et innsatsfilter, men det hjelper jo ganske lite! Luftmengdemåleren sitter nemlig på selve luftfilteret. oki....er konfilter det samme som sportsluftfilter,det var i hvert fall det som passa på bilen min på autospar? Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet August 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Originally posted by Orph Konfilter er sånn rundt, og har samme form som et fingerbøl omtrent. Jeg har ikke mye peil på GTi8v motoren, men på min går det hvertfall ikke sånn som oppsettet er nå, og det er jo k-jetronic på min, det samme som er på din... oki...Jeg har ikke så mye peiling jeg heller så da får jeg få noen som har peiling til å se ordentlig etter...:D Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 hehe... Er ikke alle biler det er like lett å få på slik konisk filter på. (også kalt sportsluftfilter i denne tråden :D) På gamlebilen min så hadde ikke det gått pga luftmengdemålern og masse annet dill dall. Men nå er jeg ikke sikker på hvordan ting er på din da. Ikke sett nedi motorrommet på den. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg