passat kara Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 gratulere med bil! tøft med jenter som har interesse for det.. begynner å bli noen her nå :) Lykke til. ps: acoupe: heldig med dame der :) bil damer er tøft. vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet August 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Originally posted by passat kara gratulere med bil! tøft med jenter som har interesse for det.. begynner å bli noen her nå :) Lykke til. ps: acoupe: heldig med dame der :) bil damer er tøft. vemund Takk for det!:) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R|ppeR Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Originally posted by miss_acoupe Jeg kan gjøre det i morgen,gidder ikke å gjøre det nå for det regner så jævlig ute!! SUPERT :D Siter Ford Taunus 1975 mod 2.8 Sierra 1986 mod 2,0 X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3 X-Golf Mk2 1985 mod 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Originally posted by passat kara ps: acoupe: heldig med dame der :) bil damer er tøft. vemund :D Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Originally posted by acoupe :D hehe madammen har også heldigvis bilinteresse ellers hadde det vært over og ut for lenge sia for jeg prate bil hele tia desverre.. men men vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 helt sorte små fangere, ats cup 7*15" og 80mm senking så har du en super bil der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Gratulerer med bil!! :D Så ikke helt ille ut denne her. Men regner med jeg får ta en bedre kikk på den en eller annen gang på Lillehammer? ;) Dette blir bra vettu.. Flere jenter i VAG gjengen og. Du har skjønt det ;) hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet August 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Originally posted by NoLimit Gratulerer med bil!! :D Så ikke helt ille ut denne her. Men regner med jeg får ta en bedre kikk på den en eller annen gang på Lillehammer? ;) Dette blir bra vettu.. Flere jenter i VAG gjengen og. Du har skjønt det ;) hehe.. Takktakk...Er veldig fornøyd i hvert fall jeg!!:) Kanskje stian skal kjøre den på fredag eller lørdag så er du i lhmr da så kan du få se på den da? Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Originally posted by miss_acoupe Takktakk...Er veldig fornøyd i hvert fall jeg!!:) Kanskje stian skal kjøre den på fredag eller lørdag så er du i lhmr da så kan du få se på den da? Det går an vettu! :D Du må skaffe deg lappen selv snart da så du kan kjøre på treff selv og ;) Er vel mulig jeg skal til Lhmr en dag så kan si fra jeg. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thordarson Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 grattis!!! Velkommen i gjengen:D Siter VW Bora 1.8t 2001 mod til salgs VW Golf II 1988 mod g60 turbo x Mitsubishi Glanalt 1981mod (sladdebil) x golf gl 1,8 1988 jema x Ford Sierra 2.0 is vraka x Fiat Uno Fire 1,0 x Nissan Cherry 1,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet August 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Originally posted by R|ppeR kan du gjøre meg en tjeneste?? ta å mål fra sentret på felgen og opp til kanten på skjermen! må finne ut hvor mange mm min er senket ;) målte fra midt på felgen og opp til skjermen. 34,5 cm ble det ! Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Originally posted by passat kara hehe madammen har også heldigvis bilinteresse ellers hadde det vært over og ut for lenge sia for jeg prate bil hele tia desverre.. men men vemund Offtopic: dama mi blir sur nesten med en gang jeg begynner å pjatte bil med noen, men heldigvis kan hun faktisk sitte vedsiden av meg å lese det nyeste VW Golf Scene hver måned. men eneste kommentarer hu kommer med er, fin farge, stygg bil osv... Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Grattis med golf 2! Og før noen gir deg så mange dumme styling-tips: Senk bilen i grusen, og kjør egen stil! ;) lykke til yodude Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Originally posted by mono Offtopic: dama mi blir sur nesten med en gang jeg begynner å pjatte bil med noen, men heldigvis kan hun faktisk sitte vedsiden av meg å lese det nyeste VW Golf Scene hver måned. men eneste kommentarer hu kommer med er, fin farge, stygg bil osv... Du må gjøre som meg... Har lært dama opp til å skille mellom Golf 1 til Golf 5 :) Lært henne hva som er fint og hva som er stygt ;) Hun er blitt veldig flink! Og hu er RÅ på å polere kjerra mi! Har lovet henne at jeg skal kjøpe en Golf 1 Cab til henne neste sommer som hun skal få fikse litt på. Eneste som irriterer meg er at hu vil lakke kjerra ROSA... Steike.......... * begynner nesten å angre* Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 hehe, bare jeg nevner ordet bilvask og hvit trang topp så begynner hun å bite.. så jeg tviler på at hun vil polere bil! hun kan heldigvis forskjellen på biltypen og har visstnok veldig lyst på en gammel boble, og den måtte visstnok være rød :) Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg