Gå til innhold

Politiet får super-radar

Ranger emnet


Qee

Anbefalte innlegg

Originally posted by -carude-

 

BAck to topic: go norway go norway,

fuck norway skal jeg si dere:mad:

 

Back off topic, pleier vanligvis ikke å dra alder inn i noen diskusjoner. Men hva har egentlig Norge gjort deg som er så ille i løpet av livet?

 

Dra på ferie til et land hvor befolkningen jevnt over er "fattig" så blir du glad for at du er født i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

radaren koster 400 000, 100 000 mer enn den forrige de hadde, så prisen er ikke ille i det hele tatt.

 

du som fryktet at de kunne sjekke hvor du hadde kjørt osv, de sletter alle data om bilen med en gang du har kjørt forbi hvis alt er i orden.

 

genialt tiltak synes jeg, biler uten forsikring er en uting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by veggiss

radaren koster 400 000, 100 000 mer enn den forrige de hadde, så prisen er ikke ille i det hele tatt.

 

du som fryktet at de kunne sjekke hvor du hadde kjørt osv, de sletter alle data om bilen med en gang du har kjørt forbi hvis alt er i orden.

 

genialt tiltak synes jeg, biler uten forsikring er en uting!

 

ja hvis ikkje de sletter med en gang går vel datatilsynet amok.. men eg stoler ikkje på de..

 

ikkje at eg lever et jævli spennende liv, men eg vil ikkje at folk skal vite kor lite spennende det e.. prinsippsak..

Bil: 07 Volvo V70

 

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm..er litt enig med alle her faktisk.. bra å få luka ut de som kjører uten forsikring ja, de som ikke har eu-godkjenning kan det være så som så med..kommer jo helt ann på hva feilen er og om den kommer til å bli utbedra fort..

 

men er ikke enig i at de ska kunne sjekke hvor du har vært, hvem du har snakket med og hvor mange kabler du har lagt fra deg på dassen de siste timane.. (satt på spissen ja..hehe)

 

men er sykt at de ska bruke så mye penger på noe de kommer til å bruke en evighet på å skjønne hvordan virker (er det som kommer til å skje..filletinga husker dere!!)

 

får håpe de går løs på de som kjører for SAKTE oxo da.. ikke bare de som er 25 eller yngre som ligger 5 km/h over grensa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Qee

Snart får politiet en radar som forteller "alt".

 

I en og samme måling får de vite farten, om bilen er stjålet, mangler EU kontroll, forsikring osv

 

Superradaren ankommer landet om ca 6 uker, og består blandt annet av digitalkamera og bærbar PC...

 

Virker veldigt positivt da, hvis de hadde fjernet opplegget med fart på den :) Men nå tør jeg vedde på at de ikke klare og bruke de før neste år en gang, pga en fillefeil de har oversett :D

 

Synes dette er et bra tiltak fra Politiets side.

 

Fart: Dette får de vite uansett, så det er ikke noe å gråte over.

 

Om bilen er stjålet: Fint å vite at Politiet endelig kan få gjort noe med biltyver.

 

Mangler EU-ok: Fint å få gamle, farlige biler bort fra veiene.

 

Forsikring: Som nevnt tidligere, kjedlig hvis noen kjører over ungen din uten forsikring, da kan du se langt etter erstatning.

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RSCoz

ja til mere politi og mere kontroller!

 

Alle blir irriterte når en bil blir stjålet, men ingen vil se politet:rolleyes:

 

Mange som elsker å hate vet du. Ser jo til stadighet dumme uttalelser både i den ene og den andre retningen om dette her på forumet uten noe godt argument til å backe opp.

 

"Norge suger!!!!! :aug: onfiredevi Så fort jeg får sjansen så flytter jeg!" - Kjør på sier jeg, flytt til Nord-Korea, Sudan eller en annen demokratisk oase hvor øl er billig og hvor politiet ikke kan sjekke om bilen din er stjålet. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår